Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:19:29 GMT

لحظه گیر انداختن مرد خیانتکار توسط همسرش! +فیلم

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۰۱۴۰

لحظه گیر انداختن مرد خیانتکار توسط همسرش! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مردی که در خیابان در حال خیانت به همسرش بود بطور افتضاح آمیزی گرفتار شد. در ویدئویی که بیشتر شبیه به یک فیلم اکشن است همسر این مرد را در حالی که روی کاپوت و شیشه جلوی خودرو نشسته است و تلاش می کند شیشه جلوی خودرو را بشکند نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا این زن، شوهر و رقیب خود را در حالی که در داخل خودرو و در کنار خیابان مشغول صحبت بودند به دام انداخت.

بیشتر بخوانید : بلایی که خوردن گوشت خام سر زن جوان آورد! +فیلم 

در این ویدئو صدای این زن در حالی که روی کاپوت نشسته است شنیده می شود که می گوید : "درب را باز کن. معشوقه ات را به دام انداختم."

هنگامی که سرانجام شوهر این زن اقدام به توقف خودرو کرد او و همسرش در خیابان مانند دو کشتی گیر به جان یکدیگر افتادند. این در حالی است که در تمام این دقایق رقیب عشقی جوان این زن آرام و خونسرد در داخل ماشین حضور داشت. بنا به گزارش رسانه های چین، این زن و شوهرش در دوران دانشگاه با یکدیگر آشنا شده بودند و بعد از اتمام موفقیت آمیز دانشگاه با کمک هم یک شرکت تجاری تاسیس کردند. اما پس از مدتی و بهتر شدن وضعیت مالی شوهر او با یک زن جوان وارد رابطه شد.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین موجب خشم بسیاری از کاربران شد و برخی از آنها اعلام کردند قصد دارند هویت، نام اکانت و شماره تلفن همراه زن جوان را در شبکه های اجتماعی قرار دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

لحظه به دام افتادن مرد خیانتکار در خیابان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحشتناک ترین ها جذاب ترین ها چین خیانت به همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر

حداقل عرض گذر کوچه و خیابان هر شهر طبق ضوابط شهرداری و راه سازی تعیین می‌شود، اما حداقل عرض گذر کوچه و خیابان کمتر از حداقل ۶ متر نباید باشد تا هنگام وقوع حوادث به طور مثال خودرو‌های آتش نشانی و دیگر خودرو‌های امدادرسانی بتوانند از گذر عبور کنند.

این نکته ساکنان کوچه شریف واقع در محله تاریخی قاضی شهرستان آران و بیدگل استان اصفهان را دغدغه‌مند کرده است. در این کوچه که عقب نشینی ساختمان باید انجام شود به گفته شهروند خبرنگار برخی انجام نشده و گذر باریکی را به ارمغان آوردند.

از سوی دیگر دالان و حوضخانه خانه تاریخی کرباسی‌ها که یکی از اماکن تاریخی این محله و شهر محسوب می‌شود بدون احیا و مرمت به حال خود رها شده و به فراموشی سپرده شده است.

شهروند خبرنگار ما از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

وقتی شهروند خبرنگار ما راوی مشکلات گلپایگان شد

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • فیلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • فلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • (ویدئو) لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو