Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ماشین‎سازی امروز به عنوان نخستین تیم تبریزی در رقابت‎های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‎های کشور به میدان می‎رود. ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) با برگزاری 4 دیدار وارد روز دوم خود می‌شود در یکی از این دیدارها تیم ماشین‌سازی در تبریز میزبان تیم استقلال خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که از ساعت 20:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود، نخستین دیدار دو تیم در لیگ برتر است و قطعاً اهمیت خاصی برای هر دو تیم خواهد داشت.

استقلال خوزستان با 17 روز تمرین در تبریز

تیم استقلال خوزستان در حالی برای این دیار به تبریز سفر کرده که تا پیش از این دیدار فقط 17 روز فرصت تمرین کرده داشته است.

این تیم وضعیت مالکیتی مشخصی هم ندارد و در سال‌های گذشته هم به خاطر همین موضوع با مشکلات گسترده‎ای روبه‌رو شده است.

با تمام این مشکلات داریوش یزدی و شاگردانش با انگیزه زیادی پا به تبریز گذاشته‎اند و امیدوارند که بتوانند در دیدار نخست‌شان در لیگ برتر نتیجه مناسبی کسب کنند.

خوزستانی‌ها به دنبال سه امتیاز دیدار نخست

تیم خوزستانی حتی یک امتیاز دیدار هفته نخست مقابل ماشین‌سازی میزبان را راضی کننده نمی‎داند و حتی به دنبال کسب سه امتیاز است.

داریوش یزدی درباره دیدار استقلال خوزستان مقابل ماشین‎سازی در هفته نخست لیگ برتر می‎گوید: با تمام احترامی که برای مجموعه گسترش فولاد قائلم اما فکر می‌کنم آنها اخیراً مقداری بلاتکلیف بوده‌اند که این موضوع به ما کمک می‌کند. البته ما هم شرایط خوبی نداشتیم اما با تمرین کردن خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم. برای این بازی هدف‌هایی داریم که یکی از آنها کسب سه امتیاز است.

سرمربی تیم استقلال خوزستان می‌افزاید: ما از سال‌ها قبل گسترش فولاد را می‌شناسیم و شناخت خوبی روی تفکرات فیروز کریمی داریم. فکر می‌کنم آنقدر که ما آنها را می‌شناسیم آنها ما را نمی‌شناسند.

وضعیت نامشخص ماشین‎سازی شهریار

در سوی دیگر میدان ماشین‎سازی هم وضعیت چندان خوبی ندارد. این تیم که به نوعی همان گسترش فولاد سابق است تا همین یک هفته پیش وضعیتش برای فصل جاری مشخص نبود.

در نهایت مقرر شد که نام گسترش فولاد به ماشین‎سازی شهریار تغییر کند و این تیم با یک نام جدید در مسابقات لیگ برتر شرکت کند.

هدایت تیم ماشین‎سازی شهریار تبریز بر عهده فیروز کریمی است و بازیکنان او هم همان گسترش فولادی‌های سابق هستند. آنها تا چند روز پیش تحت عنوان تیم گسترش فولاد تمرین می‎کردند، اما در نهایت حالا قرار است با نام ماشین‎سازی به میدان بروند.

کریمی: نماینده آذربایجان هستیم و باید حمایت شویم

فیروز کریمی درباره این وضعیت می‎گوید: تغییر و تحولات در عمق قضیه نیست و بیشتر روی نام تیم است. ما خودمان می‌دانیم تیم‌مان به لحاظ جزئیات دچار تغییر و تحولات نشده است. در هر صورت و با هر اسمی که باشد، این تیم نماینده استان آذربایجان در فصل جدید است و باید مورد حمایت قرار بگیرد. 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‎سازی ادامه می‎دهد: طرفداران ماشین‌سازی هم در این فصل کنار ما خواهند بود. بی‌شک این تیم با ریشه است و قدمت چند ساله دارد. اطمینان دارم با حمایت هواداران فهیم ماشین‌سازی که همواره انگشت‌نما بوده‌اند، می‌توانیم با شرایط مناسبی وارد مسابقات شویم. توصیه من این است که آنها صبور باشند. قطعاً سعی می‌کنیم وضعیت‌مان بهتر شود و فوتبالی ارائه دهیم که مورد حمایت همه فوتبالدوستان استان باشد.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!

تساوی در بازی‌های بزرگ هفته بیست‌وپنجم سبب شد استقلال همچنان در جدول لیگ برتر صدرنشین باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت چهار تیم نخست جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌ها با تقابل مستقیم آنها همراه بود که به لطف بازی محتاطانه این تیم‌ها و ترس از شکست، هیچ تغییری در صدر جدول رقم نخورد.

استقلال با وجود اینکه تنها یک امتیاز از تبریز به تهران می‌آورد، با 54 امتیاز در صدر باقی ماند. پرسپولیس هم که با غلبه بر سپاهان می‌توانست جای استقلال را در صدر جدول بگیرد، با 53 امتیاز در رتبه دوم ماندنی شد. سپاهان و تراکتور نیز با 46 و 41 امتیاز، در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

صنعت نفت با شکستی که برابر هوادار متحمل شد، با 16 امتیاز همچنان قعرنشین است. نساجی با پیروزی حیاتی در خانه ذوب‌آهن، با 22 امتیاز از دو تیم خوزستانی دیگر سبقت گرفت و به رتبه سیزدهم رسید. تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان نیز با 22 و 21 امتیاز، جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند تا هر سه قعرنشین لیگ از یک استان باشند.

نتایج دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شمس آذر قزوین 2 - پیکان یک
هوادار 2 - صنعت نفت آبادان یک
تراکتور تبریز صفر - استقلال صفر
مس رفسنجان یک - گل‌گهر سیرجان یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - نساجی مازندران 2
استقلال خوزستان یک - ملوان بندر انزلی یک
آلومینیوم اراک یک - فولاد خوزستان یک
پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

جدول لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند