Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:31:06 GMT

کرمان| جشن ازدواج آسان در کرمان به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۰۱۵۶

کرمان| جشن ازدواج آسان در کرمان به روایت تصویر

به مناسبت ایام ولادت امام رضا(ع) جشن ازدواج آسان در کرمان برگزار شد. ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جشن ازدواج آسان 5 زوج کرمانی شامگاه پنجشنبه به مناسبت ایام ولادت با سعادت امام رضا(ع) در مجموعه تفریحی پردیسان قائم‌(عج) کرمان برگزار شد.

در این مراسم که به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها و پایگاه مقاومت بسیج مهدیه شهدای کرمان برگزار شد محمدمهدی زاهدی و محمدرضا پورابراهیمی نمایندگان مردم شهرستان‌های کرمان و راور نیز حضور داشتند و هدایایی نقدی به زوج‌های جوان اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در این مراسم با اشاره به اینکه شرایط ازدواج به‌موقع جوانان باید فراهم شود و به همه توصیه می‌کنم در امر ازدواج به موقع وارد شوند اظهار‌ داشت: مشکلات زیاد است اما در امر ازدواج باید این مشکلات را نادیده گرفت و به خدا توکل کرد.

وی با بیان اینکه ازدواج یک سنت الهی است و خداوند برای تحقق آن کمک می‌کند و البته نیازمند توکل و ایمان به خدا است افزود: والدین نیز نباید با سختگیری مانع شوند و امروز ازدواج باعث عدم انجراف جوانان می‌شود.

زاهدی با آرزوی ازدواجی موفق برای جوانان کشور گفت: در زندگی مشترک باید با از خودگذشتگی مشکلات را پشت سر گذاشت و به شخصه خودم در زندگی مشترک تابع همسرم هستم و زن خانه نیز باید مشکلات سختی کار بیرون مرد را درک کند و غمخوار همسر خود باشد.

به گزارش تسنیم در مراسم جشن ازدواج آسان که با برنامه‌های متنوع شاد و مفرح فرهنگی همراه بود 5 جهیزیه به 5 زوج جوان حاضر در مراسم اهدا شد و عقد یک زوج جوان نیز در محل برگزاری جشن بسته شد.

عکس ازمهلا جنابی

انتهای پیام/ح

R7860/P1357/S6,67/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهریه ای که قانونی نیست | رمز ارز رو کی داده، کی گرفته!؟

به گزارش همشهری آنلاین، اگر اهل فضای مجازی باشید، احتمالا شما هم دیده‌اید که برخی از عروس خانم‌ها به جای سکه طلا یا پول نقد، تصمیم گرفته‌اند که مهریه‌شان رمز ارز باشد و عده‌ای هم به شوخی از دامادها خواسته‌اند که از همان اول ازدواج کار ماینری را آغاز کنند تا بتوانند به موقع مهریه همسرشان را پرداخت کنند! چندی پیش هم تصویری از یک قباله ازدواج در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که مهریه یک عروس را ارز دیجیتال قرار داده بود.

جدا از اینکه مشکلات تهیه و پرداخت ارز دیجیتال در کشور ما چگونه است، سؤالی که بعد از دیدن این قباله پیش می‌آید این است که به لحاظ قانونی و شرعی آیا عروس خانم می‌تواند پست مدرن باشد و مهریه خود را بیت کوین و گرام و ارز دیجیتال قرار دهد؟

بیشتر بخوانید: جریمه سنگین در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز | شهروندان از این طریق موارد استفاده غیرمجاز رمزارز را گزارش دهند زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال

مسئولان دادگستری آب پاکی را روی دست عروس خانم‌ها ریخته و اعلام کرده‌اند که رمز ارز یا همان پول دیجیتال اعتبار قانونی ندارد و قابل توقیف نیست؛ بنابراین استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت مهریه در ایران، در حال حاضر قانونی نیست و حتی ممکن است منجر به مشکلات حقوقی و مالی شود.

یعنی ارز دیجیتال هم می‌رود کنار همان یک کیلو بال مگس و یک کامیون گل رز و دست و پای داماد که برخی به‌عنوان مهریه تعیین می‌کنند و وجاهت قانونی ندارد. در نتیجه اگر قصد تعیین مهریه را دارید، به همان سکه و پول و طلا اکتفا کنید و وسع مالی داماد را هم درنظر بگیرید.

کد خبر 850176 برچسب‌ها رمزارز خبر مهم وزارت دادگستری ازدواج - مهریه

دیگر خبرها

  • مشکلات توسعه فیبر نوری به روایت مدیران اپراتورهای ثابت / شهرداری تهران اصلاً همکاری نمی‌کند
  • دردسرها و مشکلات توسعه فیبر نوری به روایت مدیران اپراتورهای ثابت
  • باز کردن آسان بست کمربندی با یک ترفند جدید (فیلم)
  • مهریه ای که قانونی نیست | رمز ارز رو کی داده، کی گرفته!؟
  • دسترسی آسان دانش آموزان به فضای مجازی عامل آسیب‌های اجتماعی نوظهور
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری