Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 سید حسن عصمتی، رایزن فرهنگی ایران در سنگال با مصطفی نیان، مدیر جشنواره سینمایی «تصویر و زندگی» سنگال دیدار و با وی درباره همکاری سینمایی مشترک بین دو کشور و نیز نمایش فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» در این جشنواره گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مصطفی نیان در این دیدار با اشاره به جایگاه سینمای ایران در جهان، اظهار کرد: از حضور دستاورد‌های سینمایی ایران به ویژه سینمای دینی آن در هجدهمین دوره جشنواره «تصویر و زندگی» استقبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امضای تفاهمنامه همکاری، تشکیل انجمن سینمایی ایران و سنگال و برگزاری هفته سینمایی مشترک ایران و سنگال، از دیگر محور‌های این دیدار بود.

بر پایه این خبر، مدیران جشنواره سینمایی «تصویر و زندگی» سنگال، مذاکرات خود را با مجید مجیدی، کارگردان فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» در خصوص خرید و نمایش این فیلم در سنگال که برای نخستین بار در قاره آفریقا انجام می‌شود، آغاز کرده‌اند.

هجدهمین دوره جشنواره سینمایی «تصویر و زندگی» سنگال از ۱۴ تا ۱۸ مهر امسال در داکار (پایتخت) برگزار می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مجید مجیدی محمد رسول الله فیلم سینما صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟