Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین رضازاده روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به تدابیر صورت گرفته در این خصوص اظهار داشت: با اداره های برق شهرستان ها جهت مساعدت بیشتر در جلوگیری از قطع برق یا با اطلاع قبلی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه در مواقع قطعی مکرر برق نصب ژنراتور برق اضطراری جهت جلوگیری از خسارت پیش بینی می شود افزود: همه واحدهای مرغداری باید به این سیستم مجهز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضازاده با بیان اینکه در نصب ژنراتور برق اضطراری از سوی سازمان جهاد کشاورزی از نظر ضوابط صدور مجوزها و بحث های فنی لازم است گفت: در مبحث طرح بهینه سازی سوخت واحدهای مرغداری از محل هدفمندسازی یارانه ها اعتبارات بلاعوض پیش بینی شده بود که واحد های مرغداری می بایست با این اعتبار یا دریافت تسهیلات و آورده شخصی واحدهای خود را تجهیز کنند.
مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: در چند هفته اخیر با قطعی مکرر برق برخی واحدهای تولیدی مرغداری استان تلفاتی دادند که گزارش ها در حال جمع آوری است.
رضازاده افزود: در سه ماه نخست سال جاری، دو میلیون و 172 هزار و 950 قطعه جوجه ریزی در خراسان شمالی انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تغییری صورت نگرفته است.
به گفته وی در این مدت 74 واحد مرغداری با ظرفیت یک میلیون و 942 هزار و 700 قطعه در این استان فعال بودند.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع شده است که یکی از قطب های دامپروری در کشور محسوب می شود.
7186/3007/6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت برق جهاد کشاورزی خراسان شمالی هدفمندسازی یارانه ها مرغداری نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند

دریافت 19 MB

محمدباقر قاصری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ۱۲۶۰ زائر در قالب ۹ کاروان از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

کد خبر 6096366

دیگر خبرها

  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • پاسکاری ساخت سیل بند منجر به ورود سیلاب به داخل شهر سبزوار شد
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند