Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بازدید از کارخانه فولاد اسفراین با اشاره به اختصاص ارز 4200 تومانی به کالاهای اساسی و مواد اولیه تولیدکنندگان و ممنوعیت واردات 1500 قلم کالا به کشور گفت : با توجه به افزایش صادرات غیرنفتی کشور در 3 ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، دولت از تولیدکنندگان خواسته ارز حاصل از فروش محصولات پتروشیمی ، میعانات گازی ، مواد معدنی و فولادی را به داخل کشور بیاورند و 80 درصد از این ارز را با نرخ 4200 تومان عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منصور معظمی این را هم گفت که بخشی از التهابات بازار، ساخته و پرداخته افرادی است که علاقه مند به توسعه کشور نیستند و بخش اندکی هم سودجویان و رانت خواران هستند.
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از دستگاه های مختلف و بخش خصوصی خواست از کالاهای داخلی که مشابه خارجی دارند، حمایت کنند تا تولیداتشان انبار نشود و بتوانند مطالباتشان را دریافت کنند.
وی همچنین وعده داد بخش عظیمی از طرح های تکمیلی مجتمع فولاد اسفراین با سرمایه گذاری 100 میلیون دلار آبان ماه به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نوسازی صنایع خراسان شمالی اسفراین تحریم های اقتصادی معظمی مجتمع فولاد اسفراین رانت خواران ارز 4200

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲۰۰ مدرسه بزرگ‌مقیاس در کشور

مدیرکل حوزه ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ‌مفیاس در برنامه هفتم توسعه دیده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، شهریار خواجه‌صالحانی امروز در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به احداث مدارس در دولت سیزدهم، اظهار داشت: در طول دولت سیزدهم، 31 هزار و 877 کلاس درس در کشور احداث شده است.

وی با اشاره به کمک 50 درصد از خیرین کشور و اعتبارات دولتی در احداث این تعداد درس در سطح کشور، عنوان کرد: در برنامه هفتم توسعه، قرار است 200 مدرسه بزرگ‌مقیاس در کشور به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به تلاش دولت بر نهضت جهش مدرسه‌سازی، مطرح کرد: از مهمترین برنامه‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمایت از خیرین و توجه به معماری ایرانی - اسلامی در ساخت مدارس است.

خواجه‌صالحانی ادامه داد: سند توسعه مدارس استان چهارمحال و بختیاری ضروری است که تدوین شود. همراهی همه دستگاه‌های اجرایی در ساخت و نگهداری مدارس در کنار آموزش و پرورش و نوسازی مدارس لازم است.

وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز پیشران ایران قوی هستند، خاطرنشان کرد: باید در خصوص اینکه مدرسه به عنوان کانون پیشرفت و توسعه محله است توجه شود که یکی از برنامه‌های سازمان نوسازی است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰۰ مدرسه بزرگ‌مقیاس در کشور
  • توضیحات معاون حقوقی رئیسی درباره پول های بلوکه شده ایران در عراق
  • باید از ماشین‌آلات معدنی تولید داخل حمایت شود
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل