Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@18:39:33 GMT

سفری ارزان به مشهد با تخفیفان

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۰۴۶۳

سفری ارزان به مشهد با تخفیفان

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام وب‌سایت تخفیفان، طبق آمار همه ساله تعدد درخواست سفر برای ولادت امام رضا (ع) بسیار زیاد است و قیمت سفر نیز در این ایام رشد چشمگیری دارد و این باعث شده سایت تخفیفان که همواره به دنبال کسب رضایت مشتری و کم کردن خرج مشتریان خود بوده و تخفیف‌های ویژه‌ای را برای سفر به شهر مشهد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس اگر قصد سفر به شهر مشهد را با قطار دارید و به دنبال بلیط قطار تهران مشهد هستید یا اینکه قصد دارید با هواپیما سفر کنید، می‌توانید در سایت تخفیفان بلیط قطار و بلیط هواپیما را با قیمتی پایین‌تر نسبت به سایر آژانس‌های مسافرتی تهیه کنید.

 همچنین تخفیفان در شهر مشهد با هتل‌های درجه یک سطح بالا و متوسط قرار داد همکاری دارد برای همین با مراجعه به بخش هتل مشهد سایت تخفیفان می‌توانید لیستی از ارزان هتل‌های شهر مشهد تا هتل‌های لوکس را مشاهده کنید و با توجه به قیمت و امکانات هتل اقدام به رزرو هتل به صورت آنلاین با قیمتی رقابتی نسبت به سایر وب‌سایت‌ها داشته باشید.

در طرح فروش ویژه بلیط و رزرو هتل با تخفیف تخفیفان به مناسبت ولادت امام رضا، شما مسافران و زائران می‌توانید با خرید مطمئن و آنلاین بلیط قطار، بلیط هواپیما، اقدام به رزرو بلیط رفت و برگشت خود به شهر مشهد کرده و دیگر دردسر ازدحام یا مشکلات ترمینال‌ها و آژانس‌های مسافرتی و تحمل مشکل پیدا کردن جای خالی در قطار، هواپیما را نداشته باشید.

علاقه‌مندان برای سفر به شهرهای دیگر یا دیدن تورهای مسافرتی و رزرو هتل در شهرهای دیگر می‌توانند به وب‌سایت تخفیفان مراجعه کنند.

انتهای پیام

true برچسب ها : تخفیف سفر مشهد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم

ایالت کالیفرنیا در آمریکا با معضل سرقت از قطار‌های باری مواجه است. سارقان قفل کانتینر‌های این قطار‌ها را می‌شکنند و اجناس داخل آن را خالی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی در آبادان
  • راهنمای دیدنی‌های تایلند: نقاطی که در سفر به این کشور حتماً ببینید
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • سیر تکامل کادیلاک: سفری 122 ساله در دنیای تجملات و قدرت (فیلم)
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport