Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:40:20 GMT

مرتضی آخوندی تجلیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۰۶۰۲

مرتضی آخوندی تجلیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، در راستای برنامه‌های خانه کتاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، آئین بزرگداشت مرتضی آخوندی، مدیر انتشارات دارالکتب الاسلامیه به پاس هفتاد سال مجاهدت فرهنگی ایشان  و پدرشان زنده یاد شیخ محمد آخوندی یک شنبه (۷ مردادماه) در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاین آئین به همت خانه کتاب و با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی، سازمان زیباسازی شهرداری تهران و اتحادیه ناشران  و کتابفروشان تهران برپا می‌شود.

در این مراسم، احمد مسجدجامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حسین استاد ولی، مؤلف و محقق و مصطفی زمانی، مدیر انتشارات پیام آزادی درباره فعالیت‌های فرهنگی مدیر انتشارات دارالکتب الاسلامیه سخنرانی می‌کنند.

مرتضی آخوندی فرزند شیخ محمد آخوندی در سیزدهم دی سال ۱۳۲۱ در تهران متولد شد و از سال ۱۳۳۹ پس از اخذ دیپلم در رشته ریاضی بنا به درخواست پدر از رفتن به دانشگاه صرف نظر و در کنار پدر به کار نشر مشغول شد و تا امروز بیش از ۵۰ سال است که کار نشر را آغاز و اداره دارالکتب الاسلامیه را به عهده دارد. کتاب‌های اصول کافی و المیزان و بحارالانوار از آثار منتشر شده در  انتشارات دارالکتب الاسلامیه است.  

موسسه خانه کتاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برنامه‌های  دیگری از قبیل بازدید از اهالی قلم، ناشران و برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب‌های انقلاب اسلامی را در دستور کار خود دارد.

آئین بزرگداشت مرتضی آخوندی یکشنبه (۷ مردادماه) ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل پژوهشکدۀ فرهنگ، هنر و معماری به نشانی، تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی برگزار می‌شود.

کد خبر 4358027 کمال صادقی

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه کتاب مراسم تجلیل کتاب و کتابخوانی ادبیات ترجمه معرفی کتاب گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بازار نشر کتاب نقد کتاب صنایع فرهنگی ادبیات جهان کودکان کتابخانه ادبیات داستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط انتشارات دال و با همکاری مؤسسۀ شمیم برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی،‌ مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آنها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228148 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • پلیس تراز به بازار نشر آمد
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد