Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@00:00:48 GMT

مردم گُمیشان از حافظ برتر قرآن استقبال کردند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۰۷۷۱

مردم گُمیشان از حافظ برتر قرآن استقبال کردند

به گزارش ایرنا محمد رضا ولی محمدی قاری نوجوان گُمیشانی در بین 850 دانش آموز پسر حاضر در بخش حفظ کل قرآن کریم این مسابقات رتبه نخست را کسب کرد.
آئین استقبال از این نوجوان ترکمن در میدان شهرداری گمیش تپه برگزار و حاضرین با صلوات و پخش شیرینی و شربت کسب این افتخار را به وی و خانواده این قاری تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه ولی محمدی با حضور در حوزه عاصم کوفی این شهر از تلاش و زحمات اساتید قرآنی خود قدر دانی کرد.
به گزارش ایرنا سی‌ و ‌ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان برگزیده کشور از ساعت 17 روز دوشنبه اول مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز وتا پنجشنبه ،چهارم مرداد ادامه داشت.
850 دانش‌آموز پسر و 650 دانش‌آموز دختر در رشته‌های قرائت، حفظ ویژه و حفظ عمومی قرآن کریم، ترتیل، اذان و مداحی این مسابقات رقابت کردند و در نهایت از هر رشته پنج نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
شهرستان مرزی و ترکمن نشین گمیشان به مرکزیت شهر گمیش تپه در شمال غربی استان گلستان و هم مرز با کشور ترکمنستان بوده و حدود هشتاد هزار نفر جمعیت دارد.
7333/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان گلستان خانواده دانش آموز دانش آموزان قرآن نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر قهرمان ایران و مسعود نصیریان سرمربی وی که موفق به کسب مقام قهرمانی شد به گرمی استقبال کردند.


سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر مهریزی حریفان نامدار خود را از تهران و مازندران شکست داد و به مسابقات آسیایی راه یافت.


سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.


وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.
مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی