Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه فروشگاه های امیران پیشتاز در صنعت خرده فروشی جهت تکمیل کادر تخصصی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۳ قهرمان کشتی کشور در همراه اول

همراه اول به‌عنوان حامی اول ورزش ایران از استخدام سه قهرمان کشتی آزاد و فرنگی در این اپراتور خبر داد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در ادامه مسیر حمایت از «ورزش اول کشور»، وارد مرحله جدید «استخدام ملی پوشان و قهرمانان کشتی» شد.

همراه اول که در چهار سال اخیر حامی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور بوده و توانسته در افتخارآفرینی‌های جهانی و آسیایی این تیم‌ها مشارکت داشته باشد، اکنون با همکاری فدراسیون کشتی فرصت استخدام را برای سه قهرمان کشتی کشورمان فراهم آورده است.

«محمدرضا گرایی» دارنده مدال‌های طلای المپیک، طلا، نقره و برنز جهانی در کشتی فرنگی، «محمد نخودی» دارنده دو مدال نقره و یک مدال برنز جهانی و «امیرمحمد یزدانی» دارنده دو مدال نقره جهانی در کشتی آزاد، قهرمانانی هستند که با مساعدت مدیرعامل نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به استخدام همراه اول درآمدند.

همچنین امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی در رقابت‌های «کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا» که روز‌های ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور ۲۳ کشور به میزبانی قرقیزستان برگزار شد، موفق به کسب خوش رنگ‌ترین مدال این دوره از رقابت‌ها شدند.

رییس فدراسیون کشتی طی این سال‌ها و در رویداد‌های مختلف همواره از «همراه اول» به عنوان تنها رفیق روز‌های سخت این رشته ورزشی یاد کرده است و مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه نیز همیشه حمایت از این ورزش پهلوانی با هدف کسب موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های ملی، جهانی و المپیک را رویکرد این اپراتور دانسته است.

اکنون نیز با توجه به رویکرد همراه اول مبنی بر «حمایت از نخبگان ورزشی و تحویل آنان به عرصه پهلوانی»، استخدام تعدادی از قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی در این اپراتور کلید خورده است تا زمینه درخشش بیش از پیش آنان در میادین جهانی و المپیک فراهم شود.

گفتنی است همراه اول طی سال‌های همراهی خود با فدراسیون کشتی در قامت حامی، آیین‌های تقدیر و تجلیل از تیم‌های ملی کشتی ایران را به مناسبت‌های مختلف برگزار کرده و سعی داشته با اهدای جوایز ویژه به کشتی گیران افتخارآفرین میهن، پیام همراهی کامل خود را به جامعه ورزشی مخابره کند.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد
  • ۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی
  • دفاع بازدارنده دلیرمردان نیروهای مسلح مجاهدتی تاریخی بود
  • آرامش در فروشگاه های شهر رشت
  • استخدام ۲ قهرمان کشتی مازندران
  • استخدام ۳ قهرمان کشتی کشور در همراه اول
  • استخدام پلیس زن در افغانستان
  • بازخوانی رشادت‌های ۲ تن از امیران سرافراز ارتش در بندرانزلی