Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@03:32:36 GMT

لیونل مسی را به ما بدهید تا شما را ببخشیم!

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۱۷۴۲

مالک باشگاه آس رم صحبت جالبی درباره لیونل مسی و باشگاه بارسلونا به زبان آورده. آفتاب‌‌نیوز : چند روز پیش انتقال مالکوم ستاره جوان باشگاه بوردو فرانسه به بارسلونا قطعی شد. این اتفاق در حالی افتاد که باشگاه آس رم با مالکوم به توافق رسیده بود. جالب تر اینکه هواداران باشگاه ایتالیایی در فرودگاه شهرشان منتظر مالکوم بودند اما او به رم پرواز نکرد و پای پرواز توسط مسئولان باشگاه بارسا جذب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از انتقال مالکوم به جمع کاتالان ها مسئولان باشگاه اسپانیایی از مدیران رم عذرخواهی کردند. اما مالک باشگاه ایتالیایی این عذرخواهی را قبول نکرده و توقع عجیبی از بارسایی ها داشته. جیمز پالوتا نسبت به عذرخواهی مسئولان بارسا اینطور واکنش نشان داده: "بارسایی ها از ما عذرخواهی کردند. اما من حرف شان را قبول نمی کنم. تنها راه پذیرش عذرخواهی آنها این است لیونل مسی را به تیم ما بدهند!"خبرانلاین کد خبر: ۵۳۶۴۸۶ تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسی آس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دیروز همراه همسرش از خط تولید یک نوشیدنی هیدراته جدید دیدن کرد. 

ستاره اینتر میامی یکی از کسانی است که در تولید نوشیدنی هیدراتاسیون جدید از برند آنتونی برندز، نقش دارد. محصولی که در تابستان (16 ژوئن) رونمایی خواهد شد. شرکت معروف تولید کننده نوشیدنی که حالا لیونل مسی را نیز با خود دارد. مسی سال هاست که برای پپسی نیز تبلیغ می کند.

او با انتشار ویدیویی از خود در کارخانه نوشت: «ما سخت در حال آماده شدن برای راه اندازی نوشیدنی هیدراتاسیون جدید خود هستیم زیرا هیدراتاسیون برای همه بسیار مهم است و می خواهیم مطمئن شویم که آن را به درستی دریافت می کنیم. ما به تازگی از تأسیساتی که در آن پیشرفت پروژه مشخص بود، برگشتیم و به خوبی فهمیدیم که نسل بعدی نوشیدنی هیدراتاسیون من چگونه ساخته می شود.

دیگر خبرها

  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • فیلم/عذرخواهی هوادار سپاهان ازبانوان پرسپولیسی
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی / فیلم
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!