Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@12:13:52 GMT

تولد نوزادی که ۱ سال از مادرش کوچکتر است!

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۱۸۴۶

تولد نوزادی که ۱ سال از مادرش کوچکتر است!

شاید یکی از عجیب‌ترین مواردی که با موضوع تولد نوزاد شنیده باشید این است: مادری ۲۶ ساله و دختر ۲۵ ساله؟! نوزادی که تنها ۱ سال با مادرش اختلاف سنی دارد به دنیا آمد.

به گزارش ایران به نقل از میرر، رکورد عجیب تولد نوزادی که یک سال از مادرش کوچکتر است تیتر یک اخبار داغ روز بود، خبری که رکوردزنی در دنیای پزشکی و بحث درمان ناباروری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نوزادی در سن ۲۵ سالگی متولد شد، این نوزاد بعد از سال‌ها انتظار برای تولد یعنی از سال ۱۹۹۲ بالاخره توسط مادری جوان که ۲۶ سال سن دارد به دنیا آمد؛ هر آنچه که گفته شد واقعیت است واقعیتی که جزئیات آن را خواهید خواند.

"تینا گیبسون" نوزاد دختری به نام "اما ورن" به دنیا آورد؛ در کمال حیرت نوزاد دختر تنها ۱ سال اختلاف سنی با مادر خود دارد.

نوزاد که در سال ۱۹۹۲ به عنوان جنین فریز شده در یکی از مراکز درمان ناباروری تشکیل شده بود تا سال‌ها توسط دستگاه‌ها و تجهیزات خاص نگهداری می‌شده تا اینکه بعد از گذشت ۲۴ سال از فریز شدن او به رحم "تینا" منتقل شد و بعد از سپری شدن دوران باداری متولد شد. جالب است بدانید زمانیکه این نوزاد به حالت جنین فریز شده درآمد مادر کنونی او یعنی "تینا گیبسون" تنها ۱ سال و نیم سن داشته است که مطمئنا در ان زمان هرگز تصور نمیکرده روزی نوزادی را به دنیا بیاورد که یک سال از خودش کوچک‌تر است.   این اتفاق رکوردشکنی بود در نگهداری جنین فریز شده که برای دنیای پزشکی یکی از موادر فراموش نشدنی خواهد بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تولد عجیب نوزاد جنین فریز شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش

در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره‌ای بیماری در گذشت.

 


منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • (ویدئو) وقتی بچه گوریل از قلقلک دادن توسط مادرش لذت می‌برد
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق