Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد و اقامه نخستین نماز جمعه تهران پس از انقلاب همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر اخلاق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر سمنان امروزصبح از میدان مشاهیر آغاز و شرکت کنندگان به سمت میدان هفتم تیر ، سی سر و به سمت امامزاده یحیی (علیه السلام ) حرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می باشد.

 

این همایش با هدف ترویج و توسعه ورزش همگانی و توجه خانواده ها به سلامت جسمی و روحی خود در راستای اجرای منویات رهبری در توسعه ورزش همگانی درحوزه شهرستان سمنان با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان و همکاری دستگاههای اجرایی برگزارشد.

 

جامعه نیازمند نشاط، آرامش و وفاق اجتماعی است که توسعه ورزش همگانی به این مهم کمک می کند.

 

استان سمنان در عملیات مرصاد 68 شهید را به میهن اسلامی تقدیم کردند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع شانزدهمین جشنواره امام رضا ع امام رضا ایران مراسم اختتامیه آمریکا شورای شهر تهران مشهد عملیات مرصاد همایش پیاده روی خانوادگی اولین نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  عباسی ، مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا در این رابطه گفت: با هدف مشارکت اقشار مختلف و کارکنان ادارات دولتی به منظور نهادینه شدن ورزش این همایش پیاده روی را برگزار کردیم. 
وی اضافه کرد: برنامه‌های متعددی برای این هفته در نظر داریم که اصلی‌ترین آن در روز پنجشنبه هفته جاری است که در آن سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان پیشوا ره به نام یکی از شهدای شاخص شهرستان نامگذاری می‌کنیم.
درپایان این همایش از شرکت کنندگان تست قند و فشارخون به صورت رایگان گرفته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود
  • آیین «زنگ اقتدار» در مدارس استان سمنان برگزار شد