Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@21:10:22 GMT

اولویت بومی‌گرایی برای شهرستان ملایر

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۲۴۷۳

اولویت بومی‌گرایی برای شهرستان ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ملایر ضمن برشمردن توانمندی‌های ملایر در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: ملایر باید در شاخص‌های مختلف صدرنشین باشد.

وی با بیان اینکه در بحث کشاورزی، آبیاری نوین و بهسازی روستاها کارهای عقب مانده زیادی در ملایر وجود دارد، گفت: سهمی از صندوق توسعه ملی برای روستاها مصوب شده و این امکان برای تمام کشور مهیاست که باید از همه امکانات استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پیگیری راه‌اندازی راه‌آهن ملایر ـ همدان، تصفیه‌خانه، توجه به واحدهای تولیدی به ویژه واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل و حمایت از سرمایه‌‌گذاران را خواستار شد و افزود: فرماندار جدید ملایر باید پاشنه کشیده مشکلات شهرستان را پیگیری و دنبال کند.

وی با بیان اینکه بومی‌گرایی برای شهرستان ملایر اولویت است، افزود: این امر در معاونت‌های فرمانداری و بخشداری‌ها رعایت شده و ملایر در مسیر خوبی در این زمینه قرار گرفته است.

آزادیخواه با بیان اینکه در عزل و نصب‌ها دولت تکلیف دارد و نمایندگان در این زمینه تکلیفی ندارند، گفت: البته نظارت و مشورت با نمایندگان در این زمینه نیز خوب است.

وی ضمن تقدیر از رئیس جمهور در تغییر مدیر بانک مرکزی خاطرنشان کرد: اقدام ایشان جرقه امیدی را ایجاد کرد و مردم را نسبت به رفع مشکلات امیدوارتر.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از سخنان سردار سلیمانی در یادواره شهدای رمضان گفت: این سخنان نشان داد سپاه محور وحدت، اخوت و همدلی بوده و برخلاف تصورات و آنچه برخی دشمنان داخلی و خارجی بیان می‌کنند سپاه همچنان از مواضع به حق دولت و رئیس جمهور دفاع  می‌کند.

وی خطاب به فرماندار جدید و مسؤولان شهرستان تصریح کرد: آنچه در کار و خدمت مهم است توجه به متن است و باید از حواشی پرهیز شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: ملایر بومی گرایی تکریم و معارفه راه آهن آزادیخواه فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان برادر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت هفت تیم ملایر، همدان، سنندج، کرمانشاه، اراک، بیجار و خرم آباد از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایربرگزار و در نهایت تیم‌های خرم‌آباد و کرمانشاه به دیدار رده‌بندی و تیم‌های ملایر و اراک به دیدار نهایی راه یافتند.

در این مسابقات تیم کرمانشاه به مقام سوم دست یافت، تیم ملایر دوم شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مقام قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان