Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال اطلاعیه سوم خود را درباره پنجره نخست نقل و انتقالات لیگ برتر 98-97 منتشر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، کمیته وضعیت، که در راستای اجرای مقررات داخلی و بین المللی،  اقدام اتخاذ تصمیم و اجرای مقررات می کند ، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه های لیگ برتری دارای پرونده های حکم محکومیت قطعی در آن کمیته و نحوه ثبت قرارداد بازیکنان جدید باشگاه ها در پنجره نخست نقل و انتقالات فصل 98-97 ، به شرح ذیل اقدام به اعلام گزارش عملکرد کرده است: 

الف: باشگاه هایی که به جهت عدم صدور حکم محکومیت قطعی در کمیته وضعیت، در خصوص آنها مجوز قطعی ثبت قراردادهای بازیکنان جدید صادر شده است : 

• فولاد خوزستان 

در آغاز این فصل هیچ حکم قطعی و لازم الاجرا در کمیته وضعیت نداشته است، لذا مجوز ثبت قراردادهای جدید از سوی کمیته وضعیت، برای آن باشگاه صادر و اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

• ذوب آهن اصفهان 

در آغاز این فصل هیچ حکم قطعی و لازم الاجرا در کمیته وضعیت نداشته است، لذا مجوز ثبت قراردادهای جدید از سوی کمیته وضعیت، برای آن باشگاه صادر و اعلام شده است.

• صنعت نفت آبادان

در آغاز این فصل هیچ حکم قطعی و لازم الاجرا در کمیته وضعیت نداشته است، لذا مجوز ثبت قراردادهای جدید از سوی کمیته وضعیت، برای آن باشگاه صادر و اعلام شده است.

• پیکان

در آغاز این فصل هیچ حکم قطعی و لازم الاجرا در کمیته وضعیت نداشته است، لذا مجوز ثبت قراردادهای جدید از سوی کمیته وضعیت، برای آن باشگاه صادر و اعلام شده است.

ب: باشگاه هایی که با ارائه قبوض پرداخت به میزان مبالغ محکومیت قطعی آرای صادر شده از سوی کمیته وضعیت یا رضایت نامه، در خصوص آنها مجوز قطعی ثبت قراردادهای بازیکنان جدید صادر شده است : 

• سپاهان اصفهان 

دارای 2 پرونده منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت بوده است، لکن به جهت ارائه سه فقره قبض پرداخت، جمعاً به میزان مبلغ محکومیت، مجوز قطعی برای ثبت قراردادهای جدید بازیکنان این باشگاه، از سوی کمیته وضعیت صادر شده است.

• تراکتورسازی تبریز

دارای 7 پرونده منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت بوده است، لکن به جهت ارائه 7 فقره رضایت نامه از سوی اشخاصی که حکم قطعی به نفع ایشان صادر شده بوده است، مجوز قطعی برای ثبت قراردادهای جدید بازیکنان این باشگاه، از سوی کمیته وضعیت صادر شده است.

• سایپا 

دارای 1 پرونده منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت بوده است، لکن به جهت ارائه رضایت نامه از سوی شخصی که حکم قطعی به نفع وی صادر شده بوده است، مجوز قطعی برای ثبت قراردادهای جدید بازیکنان این باشگاه، از سوی کمیته وضعیت صادر شده است.

• نساجی مازندران

دارای 4 پرونده منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت بوده است، لکن به جهت ارائه 4 فقره رضایت نامه از سوی اشخاصی که حکم قطعی به نفع ایشان صادر شده بوده است، مجوز قطعی برای ثبت قراردادهای جدید بازیکنان این باشگاه، از سوی کمیته وضعیت صادر شده است.

• استقلال خوزستان

دارای 1 پرونده منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت بوده است، لکن به جهت ارائه رضایت نامه از سوی شخصی که حکم قطعی به نفع وی صادر شده بوده است، مجوز قطعی برای ثبت قراردادهای جدید بازیکنان این باشگاه، از سوی کمیته وضعیت صادر شده است.

• پارس جنوبی جم 

دارای 1 پرونده منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت بوده است، لکن به جهت ارائه رضایت نامه از سوی شخصی که حکم قطعی به نفع وی صادر شده بوده است، مجوز قطعی برای ثبت قراردادهای جدید بازیکنان این باشگاه، از سوی کمیته وضعیت صادر شده است.

ج: باشگاه هایی که در خصوص آنها مجوز موقت جهت ثبت قراردادهای بازیکنان جدید صادر شده است: 

• گسترش فولاد تبریز

دارای 1 پرونده منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت بوده است، لکن به جهت مراجعه دیرهنگام و خارج از وقت اداری بانکها و عدم امکان واریز نقدی ، با ارائه یک فقره چک بانکی، مجوز موقت صرفاً برای یک مسابقه  (اولین مسابقه فصل) ، برای ثبت قراردادهای جدید بازیکنان این باشگاه، از سوی کمیته وضعیت صادر شده است. در صورتی که چک ارائه شده، منجر به پرداخت یا ارائه رضایت نامه نشود، مجوز قطعی برای بازیکنان جدید این باشگاه صادر نخواهد شد.

• استقلال

دارای 8 پرونده منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت بوده است، لکن به جهت مراجعه دیرهنگام و خارج از وقت اداری بانکها و عدم امکان واریز نقدی ، با ارائه ارائه 1 فقره قبض پرداخت در وجه شخصی که حکم قطعی به نفع وی صادر شده بوده است و 2 فقره رضایت نامه و نیز یک فقره چک بانکی به میزان باقی مانده مبلغ محکومیت قطعی ، مجوز موقت صرفاً برای یک مسابقه (اولین مسابقه فصل)، برای ثبت قراردادهای جدید بازیکنان این باشگاه، از سوی کمیته وضعیت صادر شده است. در صورتی که چک ارائه شده، منجر به پرداخت یا ارائه رضایت نامه نشود، مجوز قطعی برای بازیکنان جدید این باشگاه صادر نخواهد شد.

• پدیده مشهد

دارای 6 پرونده منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت بوده است، لکن به جهت مراجعه دیرهنگام خارج از وقت اداری بانکها و عدم امکان واریز نقدی ، با ارائه یک فقره چک بانکی، مجوز موقت صرفاً برای یک مسابقه (اولین مسابقه فصل) ، برای ثبت قراردادهای جدید بازیکنان این باشگاه، از سوی کمیته وضعیت صادر شده است. در صورتی که چک ارائه شده، منجر به پرداخت یا ارائه رضایت نامه نشود، مجوز قطعی برای بازیکنان جدید این باشگاه صادر نخواهد شد.

• نفت مسجد سلیمان

دارای 6 پرونده منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت بوده است، لکن به جهت مراجعه دیرهنگام و خارج از وقت اداری بانکها و عدم امکان واریز نقدی ، با ارائه یک فقره برگ ضمانت، مجوز موقت صرفاً برای یک مسابقه (اولین مسابقه فصل) ، برای ثبت قراردادهای جدید بازیکنان این باشگاه، از سوی کمیته وضعیت صادر شده است. در صورتی که ضمانت ارائه شده، منجر به پرداخت یا ارائه رضایت نامه نشود، مجوز قطعی برای بازیکنان جدید این باشگاه صادر نخواهد شد.

• سپیدرود رشت

دارای 1 پرونده منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت بوده است، لکن به جهت مراجعه دیرهنگام و خارج از وقت اداری بانکها و عدم امکان واریز نقدی ، با ارائه یک فقره چک بانکی، مجوز موقت صرفاً برای یک مسابقه (اولین مسابقه فصل)، برای ثبت قراردادهای جدید بازیکنان این باشگاه، از سوی کمیته وضعیت صادر شده است. در صورتی که چک ارائه شده، منجر به پرداخت یا ارائه رضایت نامه نشود، مجوز قطعی برای بازیکنان جدید این باشگاه صادر نخواهد شد.

ج: وضعیت باشگاه پرسپولیس:

دارای 3 پرونده منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت بوده است، لکن به جهت محرومیت ناشی از حکم صادر شده از سوی فیفا، اصولاً ثبت قرارداد بازیکنان جدید این باشگاه، در این پنجره نقل و انتقالات نیز ممنوع می باشد.

نتیجه گیری: 

1 – کمیته وضعیت، از مدیران محترم باشگاه های فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، پیکان و صنعت نفت آبادان که با اقدامات و مدیریت خود، موفق به حل و فصل تمام مسائل حقوقی و اختلافات احتمالی مالی و قراردادی، در داخل باشگاه شده اند، به گونه ای که هیچ پرونده ی منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت، علیه آن باشگاه ها نشده است، کمال تشکر و قدردانی را دارد.

2 – کمیته وضعیت، از مدیران محترم باشگاه های سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز، سایپا، نساجی، استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم، که با اقدامات به موقع خود، موجب مختومه شدن پرونده ها و صدور مجوز قطعی ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود شده اند، قدردانی به عمل می آورد.

3 – کمیته وضعیت، ضمن تشکر از مدیران محترم باشگاه های سپیدرود رشت، گسترش فولاد تبریز، استقلال، پدیده، نفت مسجد سلیمان، جهت پیگیری هر چند دیر هنگام پرونده های خود، به این باشگاه ها متذکر می گردد که هرچند علی رغم ارسال اخطارها و مکاتبات فراوان و صدور اطلاعیه ها، اقدام به موقع از سوی این باشگاه ها صورت نگرفته ، لکن صرفاً از آنجائیکه مباحث مربوط به سلامت رقابت های فوتبال و رویارویی با حریفان با تعداد کافی بازیکنان، مد نظر کمیته وضعیت قرار گرفته است، با حفظ حقوق اشخاصی که حکم به نفع ایشان صادر شده از طریق دریافت چک ، تعهد نامه و غیره ، اقدام به صدور مجوز موقت و مشروط صرفاً برای یک مسابقه (اولین مسابقه فصل) نموده و تا زمان عدم پرداخت مبالغ محکومیت یا ارائه رضایت نامه ، از تمام اشخاص دارای حکم قطعی از کمیته وضعیت، در مهلت باقی مانده از نقل و انتقالات ، محدودیت های مقرر برطرف نخواهد شد و بدیهی است با توجه تذکرات و ارسال اخطاریه های متعدد، مسئولیت اتخاذ سایر تنبیهات ، مندرج در مقررات نیز بر عهده باشگاه مربوطه خواهد بود.

4 –کمیته وضعیت ، تنها بعد از یک سال از آغاز به فعالیت و با توجه به این گزارش، عملکرد باشگاه ها در خصوص پرداخت بدهی های معوقه خود را بسیار مثبت ارزیابی می نماید و امیدوار است با حل و فصل اندک پرونده های باقی مانده، برای نخستین مرتبه، باشگاه ها، لیگ برتر را از نظر مالی به صورت بسیار شفاف آغاز نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد

رضا یعقوبی گفت: پیرو گزارش پلیس فتای شهرستان زرند در خصوص انتشار محتوای مجرمانه و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، دستور مسدود سازی ۵ صفحه مجازی صادر ‌و گردانندگان آن ها تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی از اولویت‌های دستگاه قضایی است، افزود: برابر رصد و پایش فضای مجازی که به طور مستمر از طریق پلیس امنیت اخلاقی شهرستان و دیگر نهادهای امنیتی انجام می شود، با دریافت گزارش فعالیت غیر اخلاقی ۵ صفحه که در شبکه های اجتماعی اقدام به ترویج رفتارهای خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین جوانان می کردند، شناسایی شدند و فورا صاحبان این صفحات برای پاسخگویی به دادسرای زرند احضار شدند.

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده قضایی و احضار متهمین، ضمن تفهیم اتهام، قرار تامین متناسب برای متهمین صادر و با صدور قرار نظارت قضایی، از فعالیت این صفحات با لحاظ مقررات قانونی جلوگیری به عمل آمده تا روند رسیدگی قانونی به جرائم ارتکابی ادامه یابد‌.

وی با اشاره به اینکه بایستی سلامت ذهن و روح افراد و به ویژه کودکان و نوجوانان به هر طریق ممکن از آلودگی‌های فضای مجازی حفظ شود، به کاربران فضاهای مجازی هشدار داد: فعالیت آن ها در فضای مجازی مورد رصد و ردیابی مستمر واقع شده و با هر عمل غیر اخلاقی و مجرمانه از قبیل انتشار تصاویر مستهجن، مبتذل، توهین و تهدید و قدرت نمایی در فضای مجازی که امنیت روحی، روانی، اخلاقی و جسمانی افراد و جامعه را به خطر بیندازد، برابر قانون برخورد می شود. 

یعقوبی با اشاره به ماده ۷۴۲ کتاب تعزیرات قانون مجازات اسلامی افزود: دستگاه قضایی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا عده‌ای اندک فضای مجازی را بستری برای فروپاشی بنیان خانواده‌ها و ترویج انحرافات اخلاقی و آلودگی اذهان قرار دهند و به طور قطع قضات محاکم قضایی زرند نیز آرای بازدارنده ای برای مجازات این افراد صادر خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • اطلاعیه قطعی آب در سنندج
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی