Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پیرمرد روستایی در همدان قربانی جنایت وحشتناکی شد و زنده زنده در میان شعله های آتش جان سپرد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، 2 بامداد هفدهم فروردین امسال زبانه های برافروخته آتش در یک خانه باغ واقع در روستایی خالی از سکنه، خبر حادثه Incident ای ناگوار می دهد و ساکنان مجاور یک خانه باغ با دیدن شعله های آتش موضوع را به نهادهای امدادی اطلاع رسانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های آتش نشانی به سختی خود را به این محل فاقد دسترسی و سخت گذر رسانده و آتش را خاموش می کنند.

پنج روز از وقوع این حادثه ماموران پاسگاه آبشینه در حال گشت زنی، دوباره به این محل مراجعه و استخوان های به جا مانده از یک جسد سوخته را کشف کردند.

طبق اظهارات باغداران ساکن در نزدیکی این روستا، یک پیرمرد حدود 70 ساله به تنهایی در این باغ ساکن بود.

با وجود بررسی های انتظامی، هنوز مشخص نبود که جسد کشف شده متعلق به پیرمرد یاد شده است بنابراین پرونده تحویل پلیس Police آگاهی شد.

عوامل پلیس آگاهی با بررسی فرضیه های مختلف از جمله اتصالی سیستم برق و گرمایشی موجود در این کانکس و احتمال بروز آتش سوزی هنگام استراحت و خواب این فرد مسن، تلاش خود برای گره گشایی از راز این مرگ را آغاز کردند.

تیمی از کاراگاهان زبده پلیس آگاهی بررسی این آتش سوزی را عهده دار شدند تا اینکه خبر از قتل Murder این فرد به گوش رسید.

رئیس پلیس آگاهی همدان با تائید این موضوع اظهار داشت: یکی از بستگان مقتول به همراه فردی دیگر شب حادثه در خانه باغ حضور داشتند.

سرهنگ رضا زارعی افزود: اختلاف مالی بین دو طرف موجب درگیری لفظی شدید بین آنها شد و قاتل The Murderer پس گلاویز شدن با مقتول وی را زمین گیر می کند.

وی اضافه کرد: قاتل و دوستش پس از خروج، درب کانکس را قفل کرده و در ادامه اقدام به آتش زدن باغ می کنند.

رئیس پلیس آگاهی همدان بیان کرد: طبق اظهارات قاتل، در این هنگام مقتول که هنوز جان در بدن داشت، زنده زنده داخل کانکس سوخت.

سرهنگ زارعی بیان کرد: پرونده این فرد تکمیل شده و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز معلم جوان به دختر 12 ساله درمدرسه!/ زایمان این دختر رازتلخی را فاش کرد

ناگفته های تلخ زن ایرانی از آنتالیا / من و 2 دخترم گرفتار ارتباط سیاه شدیم!

هولناک ترین عشق یک زن به شوهرش+عکس

بلای وحشتناک که بر سر الهام نوعروس جوان در مراسم شیرینی خوران خواهر شوهر آمد

افسانه، جلیل را به خانه کشاند / شوهرش ثانیه شماری می کرد!

دختر نوجوان مرد منحرف را بدجوری کتک زد! +تصویر

سارا دخترش را به مرد شیطان صفت فروخت! + عکس

تجاوز وحشیانه به زن جوان پشت شمشاد ها پارک! + عکس جوان شیطان صفت

دختر 17 ساله 4 بسته پفک بزرگ خورد و دیگر کیسه صفرا ندارد ! + عکس

دوربین مخفی مرد شیطان صفت در حمام زنانه +عکس

این زنان را می فروختند ! / قهقهه های مردان بی حیا را ببینید ! + فیلم (14+)

2 مرد بی حیا در پارک به پسر 10 ساله هم رحم نکردند + تصویر

مخفیگاه این مرد فراری کجاست؟! / لحظه قتل خونین را ببینید! + عکس و فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت جنایی حادثه Incident پلیس Police قتل Murder قاتل The Murderer اخبار حوادث قربانی آتش همدان پیرمرد شعله های آتش حوادث همدان اخبار همدان عکس دختر فیلم جوان آزار و اذیت ایران تصاویر تعرض واکنش دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان: پیرمرد هتاک بخشی از جریان‌سازی علیه زنان بود

روزنامه جوان نزدیک به جریان اصولگرا نوشت: جریانی که به نظر می‌رسد با هدف منفی جلوه دادن حضور بانوان در ورزشگاه از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی داشته است؛ در اتفاقات چهارشنبه شب گذشته برگ برنده‌ای به دست آورد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روزنامه جوان در واکنشی غیرمنتظره از مخالفت‌ها با حضور زنان در ورزشگاه‌ها بعد از اتفاق هفته اخیر به شدت انتقاد کرده است.

این مطلب را که به نوعی جواب محکمی به مهدی تاج و اظهارات اخیرش در ممنوعیت حضور زنان در استادیوم‌هاست را با هم مرور می‌کنیم:

اتفاقی که نباید رخ می‌داد، افتاد؛ اینکه مرد و زن در ورزشگاه به‌هم بتازند و با ادبیاتی زننده یکدیگر را مخاطب قرار دهند، چیزی بود که توقعش را نداشتیم اما رخ داد، ولی می‌توان از همین چالش جدی یک فرصت ساخت. امروز خیلی راحت می‌توان جلوی ورود بانوان به ورزشگاه را گرفت، اما یادتان باشد اگر این اتفاق بد بیفتد، یعنی بلندگو برداشته‌ایم و به تمام جهان اعلام کرده‌ایم که با تمام ادعاهایمان در خصوص فرهنگ و تمدن تاریخی‌مان، نه فرهنگ داریم، نه اخلاق، چون حتی نمی‌توانیم یک جمعیت اندک را مدیرت کنیم. 

حدود یک‌سالی از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها می‌گذرد و به‌جز اتفاق بد چهارشنبه شب شاهد اتفاق دیگری نبوده‌ایم و در همه جا بانوان با امنیت کامل در ورزشگاه حاضر شده‌اند. هرچند که انتشار برخی فیلم‌های تقطیع شده با حضور یک یا دو نفر در طول این مدت در بازی‌های مختلف و بیان کلمات زشت و رکیک از زبان آن‌ها قبلاً هم دیده شده، جریانی که به نظر می‌رسد با هدف منفی جلوه دادن حضور بانوان در ورزشگاه از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی داشته است. جریانی که اتفاقات چهارشنبه شب گذشته برگ برنده‌ای برای آن شد. 

اگر این هوادار هتاک و بقیه هتاک‌ها در سال‌های قبل مورد بازخواست قرار می‌گرفتند، امروز اینگونه به خود جسارت نمی‌دادند که آنچه خود لایقش هستند را به زبان بیاورند. حال سؤال این است که آیا اگر بانوان در ورزشگاه نباشند محیط ورزشگاه فرهنگی و اخلاقی می‌شود؟ پاسخ را می‌توان از لابه‌لای برگ‌های تاریخ فوتبال باشگاهی پیدا کرد؛ «نه»!

دیگر خبرها

  • جوان: پیرمرد هتاک بخشی از جریان‌سازی علیه زنان بود
  • حامیان فلسطین در نیویورک پرچم آمریکا را آتش زدند+ فیلم
  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها / ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل