Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@18:14:59 GMT

مسابقات پرثوآ قهرمانی کشور

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۲۷۸۸

مسابقات پرثوآ قهرمانی کشور

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مسابقات پرثوا قهرمانی کشور شیراز خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

ایسنا/همدان رییس هیات بوکس همدان با اشاره به آغاز نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی شهرستان ملایر گفت: این مسابقات با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار از امروز-ششم اردیبهشت ماه_ به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

سعید دهقانی‌آزاد پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مسابقات به یاد زنده یاد «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس برگزار می شود، افزود: ۳۱ استان کشور به اضافه جزیره کیش و توابع تهران در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

دهقانی آزاد ادامه داد: تیم استان همدان با ۱۳ وزن و استان های دیگر با هفت وزن و پایین تر( با توجه به قابلیت ها و قهرمانی های قبلی هر استان) در این مسابقات شرکت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه این میزبانی در این سطح برای نخستین بار در ملایر اتفاق می افتد، گفت: افتتاحیه این مسابقات امروز ساعت ۱۵ برگزار و پس از آن بلافاصله بلافاصله آغاز می شود.

دهقانی آزاد از حضور رئیس فدراسیون بوکس برای فینال مسابقات خبر داد و بیان کرد: در استان همدان حدود ۲۰۰۰ بوکسور با ۷۰ مربی فعالیت می کنند و در این رشته چند قهرمان آسیا داشتیم.

رییس هیات بوکس همدان با تاکید بر اینکه بوکسورهای استان همدان در ۱۳ وزن از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند و طی دو ماه گذشته چندین بازی تدارکاتی با استان های لرستان، زنجان، گیلان و کرمانشاه برگزار شده است ابراز امیدواری کرد با کمک خداوند و همت ورزشکاران بر روی سکو خواهیم ایستاد.

دهقانی آزاد با بیان اینکه پدر مرحوم روستایی سرمربی تیم نوجوانان استان همدان در مسابقات کشوری است، تصریح کرد: مرحوم «محمدامین روستایی» نائب قهرمان کشور بود و برای قهرمانی آسیا آماده می شد که متاسفانه این اتفاق برایش افتاد.  

رئیس هیئت بوکس شهرستان ملایر نیز در ادامه اظهار کرد: این مسابقات در این سطح برای نخستین بار در ملایر به مدت شش شب و پنج روز با حضور ۲۶۰ نفر برگزار خواهد شد.

داریوش زهره وندی ادامه داد: ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار و ۳۰ مهمان ویژه از روسای هیئت های استان‌ها و مسئولان فدراسیون و در مجموع حدود ۳۰۰ نفر در این مسابقات حضور دارند.

زهره وندی با اشاره به سابقه ۵۰ ساله ورزش بوکس در ملایر گفت: در حال حاضر در ملایر سه سالن بوکس با سه رینگ شامل یک سالن برای بخش خصوصی، سالن فراجا و سالن بوکس مجموعه تختی وجود دارد.

وی با اشاره به فوت مرحوم روستایی قهرمان کشور و عضو تیم ملی جوانان مطرح کرد: این مسابقات با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم روستایی برگزار خواهد شد.

زهره وندی با بیان اینکه هزینه برگزاری این مسابقات حدود یک میلیارد تومان است، افزود: فدراسیون بوکس قول مساعدت به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای برگزاری این مسابقات را دادند.

وی از وجود ۱۰ تیم بوکس، ۱۰ مربی فعال در سه سالن ورزشی و ۳۰۰ بوکسور فعال در چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سطح شهرستان ملایر خبر داد.

زهره وندی خاطرنشان کرد: دو ورزشکار ملایری که یکی از آنها برادر مرحوم روستایی است، در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر نیز ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم روستایی گفت: رشته بوکس جزء رشته هایی است که ورود به آن نیازمند جسارت، ممارست، تمرین و توانمندی های خاص است و «محمدامین روستایی» ورزشکاری از یک خانواده ورزشی و فردی جسور و با انگیزه بود که متاسفانه به دلیل یک سانحه ورزشی فوت کرد.

حمیدرضا سپهری نیا ادامه داد: پیگیر بودیم تا مراسم یادبودی برای مرحوم روستایی برگزار کنیم و مسابقات شهرستانی و استانی بوکس به میزبانی ملایر برگزار شد اما جای میزبانی مسابقات کشوری به یاد این مرحوم خالی بود.

سپهری نیا افزود: ابتدا قرار بود این مسابقات اوایل اسفند ماه برگزار شود که بدلیل برگزاری انتخابات و آغاز ماه مبارک رمضان، به تیر ماه و پس از برگزاری امتحانات مدارس و دانشگاه ها موکول شد اما با توجه به پیش رو بودن مسابقات آسیایی و اینکه این مسابقات انتخابی تیم ملی است، در نهایت به این تاریخ رسیدیم.

وی عدم وجود خوابگاه ورزشی در خور شان و مناسب در شهرستان را مهمترین عامل از دست دادن میزبانی مسابقات ورزشی در شهرستان دانست و گفت: میزبانی مسابقات ورزشی سبب تقویت گردشگری، شناخت استعدادهای شهرستان و ایجاد نشاط در سطح شهر می شود.

سپهری نیا مطرح کرد: به همت فرماندار ویژه ملایر تمام ظرفیت‌های موجود دستگاه های دولتی، دانشگاه ها و آموزش و پرورش استفاده و مشکل خوابگاه و اسکان ورزشکاران تا حدودی حل شد.

وی از آماده سازی فضای مسابقات و سالن برای برگزاری این مسابقات خبر داد و یادآور شد: بیش از ۱۰ سال است که در ملایر مسابقات رسمی کشوری به مدت پنج شبانه روز برگزار نشده و این برای نخستین بار است که مسابقات کشوری در این سطح در ملایر برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با تاکید بر اینکه در شهرستان رینگ بوکس استاندارد و خانه بوکس استاندارد نداریم، گفت: کمبود فضای ورزشی رزمی در شهرستان برای ما زجرآور است، چرا که استعدادهای خوب و علاقمندان بسیاری به ورزش های رزمی در سطح شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی