Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@12:31:42 GMT

کابینت دو رنگ بهترین ایده برای زیباتر شدن آشپزخانه!

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۲۹۵۱

کابینت دو رنگ بهترین ایده برای زیباتر شدن آشپزخانه!

رکنا: کابینت دو رنگ در طراحی آشپزخانه و زیباتر شدن خانه نقش دارد.

آشپزخانه ها در طراحی داخلی یکی از مهم ترین بخش ها محسوب می شوند . آشپزخانه برای اکثر ما یکی از بخش هایی می باشد که زیاد مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین هیچ توجیهی نمی توان برای اینکه در طراحی آن کاستی داشته باشیم ، آورد و باید کاملا در زیباسازی این بخش مهم از خانه سرمایه گذاری نمایید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه یکی دیگر از طراحی نو و جدیدی که در کابینت آشپزخانه ها می شود ، کابینت های دو رنگ می باشند و پس از ورود آنها به بازار Store با استقبال گرمی از مشتریان روبرو شد .

اگر شما هم در نگاه اول عاشق این نوع کابینت شدید ، بدانید که شما هم یک فرد خوش شانس هستید و در این مقاله ما قصد داریم برخی از رایج ترین روش هایی که افراد از این کابینت ها استفاده می کنند را بررسی نماییم .

یکی از رایج ترین روش ها برای دستیابی به این روند ، انتخاب یک ست کابینت با رنگ دیگری برای تبدیل کردن آن به نقطه کانونی آشپزخانه ، بسیار ضروری می باشد و می تواند باعث ایجاد زیبایی بصری در چشمان مهمانان و حتی خودتان شود . بعد از نصب این نوع کابینت، می توانید در زیبایی و روشنایی آشپزخانه بکوشید و از جذاب ترین وسایل جانبی استفاده نمایید . در ضمن قبل از انتخاب و نصب کابینت باید حداکثر و حداقل استفاده خود را از آشپزخانه مشخص نمایید و طبق آن اندازه کابینت ها را مشخص کرده .

پس از بررسی کاربرد خود سفارش دادن کابینت یک مورد دیگر است که جای فکر کردن و تامل دارد و آن رنگ کابینت می باشد . اگر می خواهید که با سفارش دادن یک ست جداگانه کابینت یک نقطه کانونی ایجاد نمایید ، باید بدانید که رنگ انتخابی شما باید جذاب باشد تا بتواند نقطه کانونی یک فضا شود . رنگی که انتخاب می کنید تماما براساس سلیقه شما خواهد بود و به خلاقیت شما بستگی دارد که چه رنگی انتخاب کنید تا این رنگ تبدیل به یک نقطه کنونی در آشپزخانه تان شود . یکی از رنگ هایی که می توانید به آنها فکر کنید ، رنگ بنفش می باشد که بسیار زیبا و جذاب هستند و می توانند زیبایی بصری فوق العاده ایی به خانه شما بدهند .

اگر از رنگ برجسته روی کابینت های خود راضی نیستید و برایتان خوشایند نیست ، نگران نباشید . راه هایی وجود دارند که شما می توانید کابینت هایتان را به رنگ کابینت های مدرن و شکیل ایجاد کنید . برای مثال می توانید آنرا با لمینیت براق و همانند یک شیشه درخشنده نمایید که نتیجه این کار این است که احساس مدرن بودن خواهید داشت .

اگر در حال برنامه ریزی برای اجرای این کار هستید لازم به ذکر است که می توانید کمی از خود نیز خلاقیت ایجاد نمایید . برای داشتن خلاقیت بهتر می توانید کمی از برخی طراحی های جدید و به روز استفاده نمایید تا بتوانید ایده های زیبا و جالبی برای خانه و آشپزخانه تان بدهید و اگر این کار را با دقت انجام دهید می توانید جلوه بصری زیبایی در خانه تان ایجاد نمایید .

یکی دیگر از روش های معمول برای استفاده از این روند ، استفاده از رنگ سیاه می باشد البته به نحوی که رنگ قسمت های پایین تیره(سیاه) و رنگ قسمت های بالایی روشن باشند و ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر می توانند جلوه زیبا و جذاب بصری را در آشپزخانه تان ایجاد نمایید . همچنین استفاده از این دو رنگ کنار یکدیگر علاوه بر جلوه بصری می توانند باعث ایجاد احساس بزرگنمایی در آشپزخانه تان شوند .

در این مورد شما با استفاده از سلایق خود می توانید هر دو رنگ کابینت ها را انتخاب کنید و توصیه ما استفاده از این دو رنگ که در بالا بیان کردیم و در تصویر مشاهده می کنید .

فراموش نکنید که چند عنصر هماهنگ را در آشپزخانه اضافه کنید ، عناصر هماهنگ را به یاد داشته باشید

اینکه شما تصمیم به چگونگی و رنگ کابینت هایی دارید ، باید به یاد داشته باشید که در کابینت هایتان شما ملزم به استفاده از عناصر هماهنگ هستید و به یاد داشته باشید زمانی که شما دو فضای مجزا از یکدیگر دارید مهم است که بدانید باید از چندین عنصر هماهنگ برای زیبایی این دو بخش استفاده نمایید .

شما طی چند راه کوتاه می توانید کابینت هایتان را به یکدیگر مرتبط نمایید . برای مثال در تصویر بالا می توانید ارتباط رنگ بین کابینت ها و پالت را متوجه شوید که هر دوی آنها از یک رنگ منشاء گرفته اند و به این دلیل بایکدیگر همانگ و یک دست هستند . بنابراین اگر شما قصد دارید که از گابینت های دو رنگ در آشپزخانه تان استفاده نمایید ، باید به گونه ایی استفاده کنید که با لوازم جانبی موجود در آشپزخانه هماهنگ باشند .

از این راهنمایی ها برای استفاده از کابینت های دو رنگ استفاده نمایید .

روند طراحی های مختلف در آشپزخانه کار جدیدی نیست ، اما ما نیز همانند شما برای طراحی های مختلف در آشپزخانه هیجان زده هستیم و علاقه مند به معرفی چندین و چندین راه جدید برای طراحی های مختلف به شما هستیم . در این مقاله شما را با نکات استفاده از کابینت های دو رنگ آشنا ساختیم و می توانید از این ترفندها برای داشتن کابینت های دو رنگ استفاده نمایید .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز معلم جوان به دختر 12 ساله درمدرسه!/ زایمان این دختر رازتلخی را فاش کرد

ناگفته های تلخ زن ایرانی از آنتالیا / من و 2 دخترم گرفتار ارتباط سیاه شدیم!

هولناک ترین عشق یک زن به شوهرش+عکس

بلای وحشتناک که بر سر الهام نوعروس جوان در مراسم شیرینی خوران خواهر شوهر آمد

افسانه، جلیل را به خانه کشاند / شوهرش ثانیه شماری می کرد!

دختر نوجوان مرد منحرف را بدجوری کتک زد! +تصویر

سارا دخترش را به مرد شیطان صفت فروخت! + عکس

تجاوز وحشیانه به زن جوان پشت شمشاد ها پارک! + عکس جوان شیطان صفت

دختر 17 ساله 4 بسته پفک بزرگ خورد و دیگر کیسه صفرا ندارد ! + عکس

دوربین مخفی مرد شیطان صفت در حمام زنانه +عکس

این زنان را می فروختند ! / قهقهه های مردان بی حیا را ببینید ! + فیلم (14+)

2 مرد بی حیا در پارک به پسر 10 ساله هم رحم نکردند + تصویر

مخفیگاه این مرد فراری کجاست؟! / لحظه قتل خونین را ببینید! + عکس و فیلم

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت طراحی داخلی بازار Store خلاقیت روشنایی سرمایه گذاری احساس مقاله عکس دختر فیلم جوان آزار و اذیت ایران تصاویر تعرض واکنش دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش‌های تمیز کردن فرش روشن

روش‌های خانگی بسیار زیادی وجود دارد تا بتوانید فرش روشن را تمیز کنید اما بهترین روش برای شستشو و تمیز کردن یک فرش روشن یا همان کرم، بهره از خدمات قالیشویی‌های معتبر نظیر قالیشویی قزوین است. برای این منظور کافیست با قالیشویی تماس بگیرید تا در اسرع وقت فرش روشن خود را بشویید و به زیبایی روز اول آن را تحویل بگیرید.

اهمیت تمیز کردن به موقع فرش روشن چیست؟

همانطور که در بالا مطالعه کردید، شستشوی فرش روشن توسط قالیشویی معتبر نظیر قالیشویی تبریز می‌تواند زیبایی و جلوه فوق‌العاده فرش روشن را همانند روز اول برگرداند و شما از دیدن روشنایی و جذابیت قالی روشن خود نهایت لذت را ببرید.

تمیز کردن به موقع فرش روشن اهمیت بسیاری دارد که برخی از آنها عبارت است از:

حفظ زیبایی و جلوه: تمیزی به موقع فرش روشن موجب حفظ زیبایی و جلوه آن می‌شود. لکه‌ها، گرد و غبار و ذرات مختلف می‌توانند از زیبایی فرش کم کنند اما با تمیز کردن منظم، می‌توان از این مسئله جلوگیری کرد.

تأمین بهداشت: فرش روشن، به دلیل مختلف بودن شرایط استفاده‌اش، ممکن است منجر به جمع‌آوری باکتری‌ها و میکروب‌ها شود. با تمیز کردن به موقع، بهداشت فرش تضمین می‌شود و خطر انتقال بیماری‌ها کاهش می‌یابد.

افزایش عمر مفید: ذرات گرد و غبار و لکه‌ها می‌توانند به بافت فرش آسیب بزنند و عمر مفید آن را کاهش دهند. با تمیزی منظم، می‌توان از این مسئله جلوگیری کرد و عمر مفید فرش را افزایش داد.

حفظ ارزش: فرش‌های روشن اغلب به عنوان یکی از عناصر مهم دکوراسیون منزل شناخته می‌شوند و ارزش زیادی دارند. با حفظ تمیزی و نگهداری منظم، ارزش این فرش‌ها حفظ می‌شود و می‌توانند به مدت طولانی‌تری زیبا و باارزش باقی بمانند.

بهبود کیفیت هوای داخلی: ذرات گرد و غبار موجود در فرش می‌توانند به کیفیت هوای داخلی اتاق آسیب بزنند. با تمیز کردن فرش، می‌توان کیفیت هوای داخلی را بهبود بخشید و از مشکلاتی مانند آلرژی‌ها و تنفس سردردی جلوگیری کرد.

بنابراین، تمیزی به موقع فرش روشن نه تنها به حفظ زیبایی و جلوه‌ی آن کمک می‌کند بلکه به بهداشت و بهبود کیفیت هوای داخلی نیز موثر است و می‌تواند عمر مفید فرش را افزایش دهد.

مواد مناسب جهت پاکسازی فرش روشن

تمیز کردن فرش روشن، یکی از چالش‌های مهم در نگهداری و حفظ زیبایی فضاهای داخلی است. در این ادامه، به معرفی مواد مفید و کارآمد برای تمیز کردن فرش روشن می‌پردازیم که می‌توانید از آنها برای حل مشکلات لکه‌ها و آلودگی‌های مختلف استفاده کنید.برای رفع این مشکل می توانید از خدمات تخصصی قالیشویی اسلامشهر استفاده نمایید.



شامپو فرش: یکی از مواد مهم و پرکاربرد در تمیز کردن فرش روشن، شامپو فرش است. انواع مختلفی از شامپوهای فرش با توجه به نیازهای مختلف و انواع فرش وجود دارند. باید شامپو فرش را متناسب و سازگار با فرش خود انتخاب کنید.

ترکیب سرکه سفید، نمک و آب: یک ترکیب مفید برای تمیز کردن لکه‌ها در فرش روشن، ترکیبی از سرکه سفید، نمک و آب است. این ترکیب می‌تواند به طور موثر لکه‌ها را از بین ببرد و فرش را تمیز کند. با ترکیب این مواد و ریختن آن روی لکه، با استفاده از برس یا دستمال نرم، لکه را پاک کنید و سپس با آب تمیز بشویید.

جوش‌شیرین، سرکه سفید و آب: این ترکیب قدرتمند می‌تواند لکه‌های مقاوم و سخت‌تر را از بین ببرد. با مخلوط کردن جوش‌شیرین، سرکه سفید و آب می‌توانید از این محلول برای پاک کردن لکه‌های سخت و پرسی استفاده کنید.

اسپری‌های لکه‌بر فرش: برخی از محصولات تجاری مانند اسپری‌ها و فوم‌های لکه‌بر نیز موجودند که می‌توانید برای پاک کردن لکه‌های فرش استفاده کنید. این محصولات اغلب دارای فرمولاسیون‌های خاصی هستند که به طور موثر لکه‌ها را از بین می‌برند و فرش را تمیز می‌کنند.

با استفاده از این مواد مفید و کارآمد، می‌توانید به راحتی لکه‌ها و آلودگی‌های موجود در فرش روشن خود را پاک کرده و زیبایی و نظم آن را حفظ کنید. در صورتی که زمان کافی برای انجام این کار را ندارید، می‌توانید از خدمات قالیشویی‌های معتبر بهره بگیرید.

روش‌های جلوگیری از کثیف شدن فرش روشن

برای جلوگیری از کثیف شدن یا لکه شدن فرش‌های روشن تنها کافیست چند روش ساده را انجام دهید:

استفاده از روفرشی: قرار دادن روفرشی در محل‌های پررفت‌وآمد خانه، مانند درب ورودی می‌تواند کمک کند تا گرد و غبار و کثیفی‌های مختلف به طور مستقیم روی فرش نشیند. انتخاب روفرشی‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار به شما این امکان را می‌دهد تا با استایل و دکوراسیون داخلی خود هماهنگی مناسبی داشته باشید. همچنین، شستن و تمیز کردن روفرشی‌ها نیز بسیار آسان‌تر از تمیز کردن فرش‌ها است. بنابراین می‌توانید برای پوشیدن کل فرش از روفرشی‌های متناسب با دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنید.

استفاده از دمپایی‌های روفرشی: داشتن دمپایی‌های روفرشی در نقاط ورودی خانه می‌تواند فرآیند تمیز کردن فرش‌ها را بسیار ساده‌تر کند. با استفاده از دمپایی‌ها، می‌توانید جلوی ورود گرد و غبار و آلودگی‌های مختلف را به خانه را بگیرید و به این ترتیب، کثیف شدن فرش‌ها را به حداقل برسانید.

جارو کشیدن فرش: جارو کشیدن فرش‌ها به شکل منظم و دوره‌ای، یکی از روش‌های اصلی برای حفظ تمیزی آنهاست. این کار باعث از بین بردن گرد و غبار و آلودگی‌های روی سطح فرش می‌شود و به آنها براقیت و زیبایی را بازمی‌گرداند.

از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌های کوچک: لکه‌ها و آلودگی‌های کوچک روی فرش‌ها، اگر به زودی پاک نشوند، ممکن است باعث کثیف شدن و کاهش زیبایی آنها شوند. بنابراین، باید به طور فوری و با استفاده از مواد مناسب از بین برده شوند.

خودداری از نگه‌داشتن حیوانات خانگی: نگهداری حیوانات خانگی ممکن است باعث شود که فرش‌ها زودتر کثیف شوند. بنابراین، در صورت امکان، بهتر است از نگهداری حیوانات در فضای خانه خودداری کرده یا نگهداری آنها را با مراقبت ویژه انجام دهید.

مدیریت کودکان و سالمندان: کودکان و افراد سالمند ممکن است ناخواسته فرش‌ها را کثیف کنند. بنابراین، باید مراقب اعمال آنها بوده و تلاش کنید تا به آنها آموزش دهید که چگونه به محیط خانه احترام بگذارند.

با رعایت این موارد و انجام دادن روش‌های مناسب، می‌توانید فرش‌های خود را به شکلی بهتر و مداوم‌تر تمیز نگه دارید و از زیبایی و استایل فضای خود لذت ببرید.

یادداشت پایانی

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، فرش‌های روشن در کنار زیبایی فوق‌العاده، نگهداری به نسبت سختی دارند. بنابراین شما برای نگهداری و تمیزی آنها همیشه باید چند نکته کلیدی را رعایت کنید. همچنین در صورت کثیفی یا لک شدن برای شستشوی این فرش‌ها بهتر است از خدمات قالیشویی بهره بگیرید.

Top of Form

دیگر خبرها

  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع