Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پرونده ۱۰ شرکت وارد کننده گوشی موبایل برای بررسی تخلفات احتمالی به سازمان تعزیرات ارسال شده است.

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، محمد اسفنانی مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با آخرین تخلفات شرکت های وارد کننده گوشی موبایل اظهار کرد: تا امروز پرونده 10 شرکت وارد کننده گوشی موبایل به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده و ما در حال تحقیقات و رسیدگی به پرونده ها هستیم و به محض تصمیم گیری، نتیجه را به مردم اطلاع می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با بررسی پرونده ها این 10 شرکت به تخلفاتی رسیدیم، گفت: این شرکت ها گوشی هایی که به کشور وارد کرده اند را به خریداران عمده فروخته اند و عمده فروشان هم به خرده فروشی ها و در نهایت زمانی که گوشی موبایل به دست مصرف کننده رسیده، قیمت آن افزایش بسیار زیادی داشته است. باید تمام این موارد در سازمان تعزیرات بررسی شود تا مشخص شود تخلف در کدام مرحله رخ داده است.

مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه یکی از تخلفات شرکت های وارد کننده گوشی موبایل فاکتور سازی بوده است، گفت: ما احتمال می دادیم که برخی شرکت ها با فاکتورهای صوری، گوشی های وارداتی را با قیمت ها بالاتر به فروش برسانند؛ به همین دلیل به شعب سازمان تعزیرات حکومتی تاکید شده که پرونده های این شرکت ها را با دقت بررسی کنند تا این شرکت ها نتوانند با فاکتور سازی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت اقتصادی تعزیرات موبایل پرونده سازمان تعزیرات حکومتی تخلفات عکس دختر فیلم جوان آزار و اذیت ایران تعرض دستگیر شد حوادث تهران اخبار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده دو متهم فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳  لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او تصریح کرد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان