Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@23:42:52 GMT

یاسوج | دولت آمریکا غارت‌گر دنیا است

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۳۸۰۹

یاسوج | دولت آمریکا غارت‌گر دنیا است

امام جمعه موقت یاسوج با تاکید بر اینکه آمریکا غارت‌گر دنیا است، گفت: آمریکا خود غارتگر و تروریست بوده آن وقت نظام ما را غارتگر و تروریست می‌نامند. ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی‌صدر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه آمریکا در جمع ایرانیان مخالف نظام اسلامی، اظهار داشت: اراجیفی در آن جا توسط وزیر خارجه گفته شده که شخصیت‌های نظام را  غارتگر خطاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت یاسوج گفت: وزیر خارجه آمریکا دلیل گرانی ارز در ایران را غارتگری مسئولان ارشد نظام ما ربط داده در حالی‌که خود آنان غارتگر دنیا هستند.

حسینی صدر وجود جنگ‌های دنیا را با هدف فروش تسلیحات توسط خود آمریکایی‌ها دانست و گفت: این‌ها خودشان غارتگر و تروریست هستند آن وقت نظام ما را غارتگر و تروریست می‌نامند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها تروریست‌های کثیف دنیا را پرورش و پشتیبانی می‌کنند و حق دارند که جمهوری اسلامی را به سرکوبی بی رحمانه متهم می‌کنند.

حسینی‌صدر با بیان اینکه چقدر وقیحانه شما از رژیم اشغالگر حمایت می‌کنید و نظام ما را تروریست می‌خوانید، بیان کرد: چطور شما رژیم اشغالگر کودک کش را تروریسم را نمی‌دانید اما وقیحانه نظام مقدس اسلامی ما را تروریست می‌خوانید.

 امام جمعه موقت یاسوج به مصوبه جدید صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: این مصوبات یعنی به حاشیه راندن مسلمان فلسطین و این قانون ظالمانه است.

حسینی‌صدر با تشریح برخی مصوبات قانون جدید در اسرائیل، ادامه داد: وقتی اعراب از جنایات صهیونیست‌ها حمایت کنند باید همین طور شود‌.

 وی شرک، عاق والدین و دروغ را سه گناه برتر مومن دانست و تاکید کرد: مومنان مواظب باشند این گناهان شامل حال شان نشود که اگر این چنین شد کافر هستند.

 حسینی صدر با برشمردن ویژگی های دروغگویان در این دنیا و آن دنیا، اظهارداشت: انسان‌های دروغگو را پروردگار هدایت نمی‌کند و آنان را لعنت می‌فرستد و حتی دروغ بستن به پروردگار متعال روزه را در ماه مبارک رمضان باطل می‌کند.

وی برپایی نمازهای جمعه را از برکات انقلاب دانست و ادامه داد: بعد از دوران پیامبر(ص) و امام علی(ع) هیچ امامی نتوانست نمازهای جمعه را به دلیل حکومت‌های مخالف برپا کنند.

 حسینی‌صدر با بیان اینکه نماز جمعه دارای برکات و فضائلی شده است، خاطرنشان کرد: امام راحل این برکت را راه انداخت و امروز شاهد برکات آن در دنیا هستیم.

انتهای پیام/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند