Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@07:49:04 GMT

شکایت محمودزاده از مدیر رسانه‌ای پدیده

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۴۷۳۶

شکایت محمودزاده از مدیر رسانه‌ای پدیده

مسئول کمیته نقل و انتقالات می گوید که قطعا از مدیر رسانه ای تیم پدیده شکایت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، عدم صدور کارت بازی برای بازیکنان پدیده با واکنش تند مسئولان این باشگاه همراه شد. فریبرز محمود زاده در باره این اتفاقات و واکنش باشگاه پدیده به این موضوع گفت: متاسفانه باشگاه پدیده اراده محکمی برای حل و فصل پرونده های خود در کمیته تعیین وضعیت و انضباطی نشان نداد و هیچ اراده قوی در مدیران این مجموعه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مدت ها از طریق مکاتبه و اطلاع رسانی به باشگاه هایی که مشکل دارند، گفتیم زودتر مراجعه کنند اما بعضی از باشگاه نه در دقیقه 90 که بلکه در وقت های اضافه به ما مراجعه کردند.
مسئول کمیته نقل وانتقالات افزود: همکاران من در کمیته تعیین وضعیت و نقل و انتقالات و انضباطی تا ساعت یازده شب در محل کار بودیم و مدیران پدیده نتوانستند مجوز بگیند. با پیگیری های انجام شده و دستور آقای حسن زاده در آخرین لحظات مجوز دو بازیکن پدیده برای یک مسابقه صادر شد.


وی در ادامه در واکنش به صحبت های مدیر رسانه ای پدیده تصریح کرد: متاسفانه مدیر رسانه ای این تیم گفتند آقای تاج دستور صادر کرده اما سازمان لیگ اجرا نکرده است. این موضوع را قویا تکذیب  کنیم و لازم است اضافه کنم که آقی تاج به ما هموار گفتند قانون را اجرا کنید و ما نیز قانون را اجرا کردیم و این دو بازیکن نیز برای یک مسابقه است. دستوات آقی تاج و بهاروند مطاع است  اما همواره آنها به ما یک موضوع را گوشزد می کنند و آن هم حرکت در مسیر قانون مداری است. اگر برای بقیه بازیکنان کارت صادر نشد ما پاخگو نیستیم و خود آنها باید پاسخگو باشند.


محمودزاده در پایان با اعلام اینکه قطعا از مدیر رسانه پدیده شکایت خواهد کرد، گفت: باشگاه پدیده باید مشکل بازیکنان خود را حل کند و در هفته دوم نیز مشکل خواهند داشت زیرا مجوز بازیکنان این تیم موقتی و برای یک بازی بود.

پدیده مشهد سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

یک بازیکن از استقلال و یک بازیکن ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت. دیدار دو تیم شب گذشته در ورزشگاه آزادی در حالی دو بر یک به سود استقلال شد که پس از سوت پایان مسابقه این دو بازیکن با یکدیگر درگیری پیدا کردند.

منبع: فارس

کد خبر 751352

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی