Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت والده‌ی حمیدرضا مقدم‌فر را تسلیت گفت. ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ سیاسی سیاست ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی درگذشت والده حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه، علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی این ضایعه را به وی تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام علی اکبر ولایتی آمده است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون
جناب آقای دکتر حاج حمیدرضا مقدم فر
درگذشت والده‌ی ماجده و بانوی مومنه حاجیه خانم تابش (مقدم‌فر) را به جنابعالی تسلیت می‌گویم و رحمت و غفران واسعه الهی را برای آن مرحومه و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم از خداوند متعال مسئلت دارم.

دکتر علی اکبر ولایتی
97/5/5

به گزارش خبرگزاری تسنیم، والده دکتر حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پیش از ظهر امروز دار فانی وداع گفت. زمان و مکان تشییع پیکر آن مرحومه متعاقباً اعلام خواهد شد.

تحریریه و کارکنان خبرگزاری تسنیم نیز این ضایعه را به دکتر حمیدرضا مقدم‌فر تسیلت می‌گوید.

انتهای پیام/

R31462/P1011115/S1,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی

‌به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

دیگر خبرها

  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور (عکس)
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد