Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه مسئولان نظام باید راه های ورود به فساد به ویژه فساد مالی را با اجرای قانون ببندند، عنوان کرد: این کار باعث جلوگیری از سوء استفاده ضد انقلاب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیدامان الله حسینی صدر، خطیب جمعه موقت جمعه شهر یاسوج ظهر امروز ( 5 مرداد ) در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه، گفت: دروغ از گناهان بزرگ بوده و یکی از موارد مشترک در بین همه ادیان الهی به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به اشاره به حدیثی امام رضا (علیه السلام)، اظهار داشت: دروغ گناه بزرگی بوده و قرآن به صراحت آن را مذمت کرده است.

 

حسینی صدر گفت: سه گناه شرک به خدا، عدم رعایت حقوق والدین و دروغ از گناهان کبیره به تعبیر پیامبر بزرگ اسلام است.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه جان انسان با ارزش ترین کالا برای هرکس است، ادامه داد: شهادت به دروغ می تواند جان انسان را به خطر بیندازد.

 

وی خاطرنشان کرد: اهمیت و بزرگی گناه دروغگویی به اندازه ای است که خداوند بزرگ در قرآن کریم دروغگو را لعنت می فرستد.

 

حسینی صدر در خطبه دوم سیاسی و عبادی نماز جمعه شهر یاسوج گفت: نخستین نماز جمعه در نظام جمهوری ایران به امامت آیت الله طالقانی برگزار شد.

 

امام جمعه موقت یاسوج گفت: از دستاورد های انقلاب اسلامی اقامه نماز جمعه بوده که از آن زمان تاکنون، به صورت گسترده برگزار می شود.

 

وی نماز جمعه را پایگاه سیاسی و فرهنگی دانست که در سرای ایران گسترده شده و یادآور شد: این مهم در سایر کشورهای اسلامی نیز اقامه می شود.

 

حسینی صدر با بیان اینکه نماز جمعه دارای برکات و فضایلی است، اظهار امیدواری کرد که به زودی نماز جمعه را پشت سر حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه شریف) اقامه کنیم.

 

خطیب جمعه موقت شهر یاسوج به سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری اشاره و اضافه کرد: این عالم مجاهد به ناحق در مرکز کشور اسلامی به شهادت رسید.

 

وی ایشان را از شاگردان میرزای شیرازی دانست و ادامه داد: شیخ فضل الله نوری جان خود را در راه مبارزه با استبداد از دست داد.

 

حسینی صدر ابراز داشت: این بزرگوار روز 13رجب در میدان توپخانه و در سالروز تولد امیرالمؤمنین (علیه السلام) به دار آویخته شد، او از جمله مراجعی بود که مقلدین بسیاری داشت.

 

امام جمعه موقت یاسوج به سخنرانی وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار با جمعی از ایرانیان مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آنها مسئولان عالی رتبه نظام را به دزدی و غارت متهم می کنند و گرانی ارز و دلار را به همین موضوع نسبت دادند.

 

وی با بیان اینکه مسئولان نظام باید راه های ورود به فساد به ویژه فساد مالی را با اجرای قانون ببندند، عنوان کرد: این کار باعث جلوگیری از سوء استفاده ضد انقلاب می شود.

 

حسینی صدر ادامه داد: ضد انقلاب، جمهوری اسلامی را به یک حکومت تروریست و سرکوب گر بی رحم محکوم کرده، در صورتی که ایران مانع از ظلم به مردم مظلوم کشورها شده است.

 

خطیب جمعه شهر یاسوج به جرم و جنایت یهودیان و آمریکا در حق مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: آنها به دنبال تصویب قوانین و طرح های ضد اسلام هستند و می خواهند زبان رسمی اسرائیل عبری باشد و زبان عربی را از کل مناطق فلسطین حذف کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به مصرف بی رویه برق و آب اشاره کرد و گفت: ما باید در مصرف برق و آب و مسائلی که به عموم مردم مرتبط است، صرف جویی کینم.

 

حسینی صدر تاکید کرد: هیچ کس مخالف رونق کشاورزی و دامداری در کشور نیست، ولی سزاوار نیست که با آب شرب برای مصارف کشاورزی استفاده کینم و این موضوع گاها در استان ما دیده می شود‌.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج گفت: دین اسلام با اسراف مخالف بوده و بارها عنوان شده که خداوند انسان هایی که صرفه جویی نمی کنند، را دوست ندارد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع شانزدهمین جشنواره امام رضا ع ترامپ امام رضا ایران مراسم اختتامیه آمریکا شورای شهر تهران غارت دزدی دلار فساد مالی آب صرفه جویی امام جمعه برق دروغ نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود

خاندوزی وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.

خاندوزی در این نامه به بذرپاش نوشته است:

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودرو‌های گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیون‌ها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودرو‌های بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

در پایان خاطرنشان می‌سازد همکاران این وزارت در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری و مساعدت می‌باشند تا این مرحله از اجرای قانون نیز با شایستگی عملیاتی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند