Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مشکلات کشور به دلیل حاکم بودن تفکر لیبرالی است نه توحیدی، گفت: باید روحیه دفاع مقدس در مردم و مسئولان تقویت و زمینه برای به صحنه آمدن مدیران جوان و انقلابی محیا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام مجید نصیرایی امروز (5 مرداد) در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه انسان هر عملی در دنیا انجام دهد، نتیجه آن را خواهد دید، اظهار داشت: باید در فکر و اندیشه و گفتار و رفتار خود به خوبی مراقب باشیم که هر عملی را انجام ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره اینکه تنها عاملی که می تواند مشکلات جامعه بشری را حل کند تقوا، پرهیزگاری و عمل به دستورات الهی است، افزود: نماز جمعه یک اتفاق مبارک بود که در سال 58 به دست امام راحل احیا شد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه در روزهای اخیر شاهدیم که استکبار تمام ظرفیت های خود را برای زمین‌گیر کردن نظام اسلامی و ملت ایران به صحنه اورده است، اظهارداشت: دشمن برای بدنام کردن، ناکارآمد کردن نظام اسلامی و بدبین کردن مردم به نظام و به خیابان کشاندن مردم تلاش می کند که باید مراقب این حیله های دشمنان بود.

 

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه مشکلاتی که در کشور وجود دارد برای مردم و نظام تازه نیست، دشمن در طول چهل سال اخیر تلاش کرده که در تمام موضوعات نظام را نا کارآمد جلوه دهد و فشارهای اقتصادی، سیاسی و نظامی را به مردم تحمیل کند، گفت: در زمینه نظامی در دفاع مقدس ملت ایران درس عبرتی به دشمنان داد و در سایر زمینه ها هم همچنان که تاکنون موفق نبوده است باز هم موفق نخواهد بود.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر هم دشمنان اسلام و نظام با تمام توان به میدان آمدند تا ضربه نهایی را به نظام بزنند، افزود: در مشکلات اقتصادی امروز کشور، بیشترین فشارها را محرومین تحمل می کنند همان ها که بار انقلاب روی دوش آنان بوده است و همیشه پای انقلاب ایستاده اند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سخنان رئیس جمهور و برخی مسئولان آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: حرف های سخیفی که مسئولان و سیاست مداران آمریکایی به کار می برند قابل پاسخگویی نیست چرا که از سر استیصال است.

 

حجت الاسلام نصرایی با تاکید بر اینکه دشمن برای این جنگ اقتصادی، جنگ روانی هم در داخل کشور راه انداخته است، اظهارداشت: ملت ایران تجربیات و ثروت عظیمی دارد که اگر درست استفاده شود خواهیم توانست از این معضلات هم گذر کنیم.

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک تجربه عظیم است، این مشکلات در دفاع مقدس هم علیه نظام استفاده می شد، گفت: ما معتقدیم بیشترین مشکلات جامعه ما منشاء داخلی دارد و باید در داخل حل شود.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در دفاع مقدس تا زمانی که فرماندهی کل قوا دست بنی صدر بود او می گفت سرباز و تجهیزات نداریم و نمی شود لذا تا آن روز همواره شکست می خوردیم، افزود: زمانی که بنی صدر عزل شد اتکا به ظرفیت داخلی و نیروی جوان کشور زیاد شد و فتوحات یکی پس از دیگری به وجود آمد.

 

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس همه توجهات به کلام امام راحل بود و همه رزمندگان بدنبال شادکردن دل امام بودند، افزود: آن زمان با اخلاص و با روحیه از خودگذشتگی، تلاش شبانه روزی، تدبیر و توکل به خدا و استفاده از نیروی جوان توانستیم مقابل ابرقدرت های شرق و غرب ایستادگی کنیم.

 

وی گفت: امروز مشکلات و گرفتاری های ما بدلیل سوء مدیریت است، اینکه مدیرانی در برخی بخش ها مسئولیت دارند که نگاه آنها به جای توجه به داخل و ظرفیت های داخلی، به خارج کشور است.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مشکلات بدلیل حاکم بودن تفکر لیبرالی است نه توحیدی، گفت: باید روحیه دفاع مقدس در مردم و مسئولان فراهم و زمینه برای به صحنه امدن مدیران جوان و انقلابی محیا شود.

 

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت ناکارامد است و دولت باید فکری به حال آن کند، گفت: اما مسئله اصلی و مهمتر از تغییر تیم اقتصادی دولت؛ مسئله افکار است که اگر حل نشود با تغییر افراد مشکلی حل نمی شود.

 

وی با بیان اینکه هرجا با نگاه جهادی و توکل پیش رفتیم موفق بودیم، اظهار داشت: پیشرفت های عرصه موشکی، هسته ای و نظامی همه نتیجه تکیه به جوانان کشور و توان داخل است، هرجا با نگاه لیبرال و کمک از خارج پیش رفتیم موفق نبودیم.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه باید در انتخاب دولت و نمایندگان مجلس دقت کافی را داشته باشیم، افزود: اگر به این مسائل فکر نکنیم؛ ممکن است مجدد صدمه ببینیم.

 

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه دومین تجربه ای که ملت ایران به خصوص جوانان و نخبگان باید توجه کنند تجربیات کشور در خصوص مذاکره با آمریکا و تجربه جبهه مقاومت است، گفت: امروز در برجام با وجود اینکه شروط رهبری عمل نشد اما اگر توانستیم از تجربه آن استفاده کنیم و با وجود اینکه خسارت محض بود اما برای ما برکت است.

 

وی با اشاره به اینکه برجام هیچ مشکلی را حل نکرده است، گفت: در مقابل تجربه مقاومت است که نه تنها هیچ شرط آمریکایی ها و اذناب آنها پذیرفته نشد؛ بلکه جبهه مقاومت توانست اراده خود را بر آنها تحمیل کند، عراق و لبنان را آزاد کرد و سوریه هم به زودی آزاد می شود.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه آمریکایی ها هیچ کدام از اهداف خود در منطقه را نتوانستند پیاده کنند، تاکید کرد: این عربده کشی آمریکایی ها از سر استیصال است آنها می دانند با نظام اسلامی در بیفتند از روی زمین محو خواهند شد.

 

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه سال هاست که دوران بزن و دررو تمام شده و در هر سطحی که تهدید کنند، در همان سطح تهدید خواهند شد، اظهارداشت: امروز می دانند که جوانان جبهه مقاومت برای نابودی اسراییل منتظر اشاره رهبری هستند تا رگ حیات کشورهای مستکبر را از بین ببرند.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع شانزدهمین جشنواره امام رضا ع ترامپ امام رضا ایران مراسم اختتامیه آمریکا شورای شهر تهران لیبرال ها استیصال آمریکا امام جمعه موقت بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

دکتر رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکار‌های جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کود‌های مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات ۲۵۰ هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن راه‌اندازی شده که تا ۲۰۰ هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا ۳۷ میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد