Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-05@06:25:14 GMT

فروش ۵۷ اثر هنری در شب اول حراج ملی

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۵۱۱۴

فروش ۵۷ اثر هنری در شب اول حراج ملی

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط‌عمومی چهارمین حراج ملی، در نخستین شب این حراج آثار متنوع هنری که اکثر آنها متعلق به هنرمندان جوان بود، توسط پژمان بازغی چکش خورد. از جمله آثاری که مورد استقبال هنردوستان و مجموعه‌داران قرار گرفت، نقاشی پشت شیشه اثر سیما عظیمی بود که با قیمت پایه ۴۰ میلیون تومان معرفی و پس از رقابت جدی خریداران با قیمت ۹۵ میلیون تومان به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اثر حجمی قلمزنی‌شده مهدی علمداری نیز با استقبال هنردوستان حاضر در حراج مواجه شد و از قیمت پایه ۵۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان رسید.

نقاشی ابوالحسن غفاری که متعلق به دوره قاجاری است، رکورددار فروش شب اول حراج بود. رقابت هنردوستان و مجموعه‌داران برای خرید این اثر از قیمت ۱۱۰ میلیون تومان شروع شد و در نهایت روی مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان چکش خورد و به فروش رسید.

یکی از جذاب‌ترین و رقابتی‌ترین بخش‌های شب اول حراج ملی، تابلوهای نقاشی خط هنرمندان جوان بود. یکی از آثار نقاشی خط که دیشب مورد استقبال قرار گرفت، اثر احمد میرزازاده بود که با قیمت پایه ۶ میلیون تومان عرضه شد اما در نهایت با ۲۴ میلیون تومان به فروش رسید. نقاشی خط حمید طلوعی‌فرد نیز از قیمت پایه ۱۰ میلیون تومان شروع شد و با قیمت ۲۸ میلیون تومان چکش خورد. اثر میریعقوب سنگ‌تراش نیز با قیمت ۱۰ میلیون تومان ارایه و در نهایت به قیمت ۱۷ میلیون تومان فروخته شد.

قسمتی از پرده کعبه که منقش به خوشنویسی اسماالله بود نیز دیشب از قیمت ۵۰ میلیون تومان به ۸۵ میلیون تومان رسید و فروخته شد.

دومین شب چهارمین دوره حراج ملی، امشب (جمعه) با معرفی و ارایه آثار هنری هنرمندان بزرگ و قدما در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار می‌شود.

حراج ملی با هدف معرفی و حمایت از هنرمندان جوان، در اولین شب این حراج به عرضه آثار هنری این افراد پرداخت.

انتهای پیام

true برچسب ها : حراج ملی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: حراج ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این نمایشگاه ۴۰۰ اثر که شامل نقاشی موضوعی، نقاشی انتزاعی، مدادرنگی، نقاشیخط، تایپوگرافی، کالیگرافی، دیوارکوب، طراحی لوگو و پیکتوگرام  عرضه شده است .

این نمایشگاه تا ۱۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۹  تا ۱۲:۳۰ دایر  است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۳ اردیبهشت + جدول
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز