Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: تاکنون ۹۸ میلیارد تومان از طلب گندم‌کاران استان پرداخت شده است. ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهگلان، خالد جعفری ظهر امروز در بازدید از مراکز خرید موقت گندم "رسالت"، "مائده" و "هجرت" در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های مناسب، امسال وضعیت تولید گندم در استان بسیار خوب است و پیش‌بینی می‌کنیم بیش از یک میلیون تن، تولید گندم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی خرید گندم 900 هزار تن بوده است، گفت: تاکنون حدود 500 هزار تن گندم خریداری اما امیدوار هستیم پیش‌بینی‌هایی انجام شده، محقق شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به اینکه تاکنون 98 میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است، تصریح کرد: کسانی که در سامانه ثبت‌نام و گندم خود را تحویل می‌دهند، پس از 48 ساعت 50 درصد از وجه گندم به حساب آنها واریز و 50 درصد مابقی طی دو ماه آینده به گندم‌کاران پرداخت می‌شود.

وی گفت: در شهرستان دهگلان نیز پیش‌بینی خرید 130 هزار تن گندم را داریم و تاکنون 80 هزار تن خریداری شده و 41 هزار تن نیز در سامانه ثبت شده است.

جعفری با بیان اینکه گندم‌های خریداری شده قاعدتاً باید به سایر نقاط کشور حمل شود، یادآور شد: تاکنون حدود 40 هزار تن گندم به سایر نقاط کشور حمل شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت سریع‌تر در سامانه سبب می‌شود که پول گندم زودتر به حساب کشاورزان واریز شود، اظهار کرد: با توجه به نیازی که مردم دارند لازم است هر چه سریع‌تر گندم‌های خریداری شده در سامانه ثبت شوند تا کشاورز پول گندم خود را دریافت کند و مردم را دلخوش کنیم تا گندم را تحویل دلالان ندهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص خرید کلزا نیز گفت: پیش‌بینی تولید کلزا در استان 4500 تن است که تاکنون 4400 تن خریداری شده و برای انتقال به کارخانجات روغن‌کشی کشور در حال حمل شدن است.

جعفری خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در در شهرستان دهگلان یکهزار و 150 تن کلزا خریداری شود و خوشبختانه برای پرداخت وجه خرید کلزا هیچ‌گونه مشکلی نداریم و طبق برنامه در حال حمل شدن است.

انتهای پیام/ ت

R7848/P1336/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع

مدیرعامل شرکت توانیر از پرداخت ١٥ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکتهای توزیع نیروی برق کشور از ابتدای اردیبهشت ماه امسال خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در گردهمایی سراسری نیروگاههای کشور هدف اصلی از اصلاح روابط مالی صنعت برق را توقف تولید بدهی نیروگاهها اعلام کرد و گفت: شرکت توانیر تمام توان خود را برای تحقق این هدف به کار خواهد بست.

وی افزود: بر همین اساس طی دو سال اخیر طی دو نوبت یکبار 20 هزار میلیارد تومان و یک نوبت هم 30 هزار میلیارد تومان از مطالبات بخش تولید از طریق اسناد خزانه تسویه شده و از ابتدای اردیبهشت نیز جریان پرداخت نقدی به شرکت های تولید کننده برق از طریق بورس دنبال می شود.

وی با اشاره به ابلاغیه وزیر محترم نیرو که باید سهم معاملات برق به صورت رقابتی در بورس انجام شود، یادآور شد: تا پیش از این مدیریت منابع وابسته به حساب متمرکزی در توانیر بود که با توجه به اولویتها به تولیدکنندگان برق و بخشهای انتقال و توزیع تخصیص می یافت که با اصلاح روابط مالی صنعت برق در صدد کوچکتر کردن حساب مدیریت منابع و در ادامه آن استقرار نظام حکمرانی شرکتهای توزیع و تولید برق هستیم تا خود شرکتها در قبال درآمد و هزینه های خود مسوولیت داشته و متناسب با آن هزینه کنند که تحقق این امر، موجب بهبود کارایی شرکتها، رونق گرفتن بورس و افزایش رقابت و شفافیت میان بازیگران بورس انرژی می شود.

رجبی مشهدی به صفر رساندن مطالبات نیروگاهها طی یک بازه زمانی ٣ ساله را که در قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق هم تصریح شده را هدف گذاری وزارت نیرو دانست که شرکت توانیر با تمام قوا آن را دنبال می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد