Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا تنها راه مقابله با ایران را ایجاد فشار روانی در بین مردم می‌داند گفت: آمریکا با گنده‌گویی و جنگ تبلیغاتی سعی در تضعیف ایران دارد. ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به سالروز تشکیل اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت‌الله طالقانی است که به‌عنوان روز نماز جمعه نام‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نماز جمعه یک موهبت الهی به امت اسلامی و بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است که 29سال در 900 شهر ایران باشکوه برگزار می‌شود و در طول این مدت نقش اساسی در ابعاد سیاسی، اخلاقی، معنوی و تربیتی در جامعه ایفا کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به برکات نماز جمعه عنوان کرد: هدایتگری، بصیرت افزایی و وحدت‌آفرینی ازجمله برکات ارزشمند نماز جمعه است و همچنین نماز جمعه سنگر وحدت و عزت نظام جمهوری اسلامی است که سبب شده این نظام همواره بالنده و باشکوه درصحنه‌های مختلف عرض‌اندام کند.

وی بابیان اینکه نماز جمعه مرکز دعوت به توحید و تقوا و دژ مستحکم و سنگر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است تصریح کرد: نماز جمعه فریضه وحدت‌آفرینی و روشنگری است که دشمنان کینه نماز جمعه را به دل دارند و اولین سنگری است که توسط آن‌ها مورد هجمه قرارگرفته است.

آیت‌الله میرعمادی بیان کرد: آگاهی بخشی، وحدت‌آفرینی، بسیج عمومی، رشد معنویت و اخلاق، اعتقادات دینی و مذهبی در نماز جمعه سبب رسوا شدن توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان شده است و همچنین پایگاه دین و نماد اتحاد نظام اسلامی است.

وی بابیان اینکه نماز جمعه سنگر دین و جایگاه والای امام زمان(عج) است و این روز، روز میثاق با ولایت و رهبری است خاطرنشان کرد: امروزه دنیا کاملاً آگاه است که آمریکا در برابر ایران شکست‌های پیاپی خورده و در برجام منزوی‌شده که این شکست‌ها برای آمریکا بسیار سنگین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آمریکا تنها راه مقابله با ایران را ایجاد فشار روانی در بین مردم می‌داند گفت: آمریکا با گنده‌گویی و جنگ تبلیغاتی سعی در تضعیف ایران دارد و تمام تلاشش این است که ایران با آمریکا مذاکره کند و تسلیم شود.

وی بابیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا مانند شغالی است که در فضای مه‌آلود ادای ببر را درمی‌آورد خاطرنشان کرد: ترامپ مانند شغالی است که می‌ترسد و اگر به یکی از منافع آمریکا در دنیا آسیب برسد خواهان مذاکره هستند و به‌خوبی می‌دانند قدرت ایران به‌اندازه‌ای است که اگر اراده کند به تمام منافع آمریکا در دنیا آسیب می‌زند.

میرعمادی گفت: رئیس‌جمهور آمریکا علی‌رغم تهدیدهایی که می‌کند آرزوی تسلیم شدن ایران را دارد که ما به او می‌گوییم این آرزویت را به گور خواهی برد همان‌طور که پنج رئیس‌جمهور گذشته آمریکا با این آرزو جوان‌مرگ شدند.

وی به سفر اخیر معاون اقتصادی رئیس‌جمهور به لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: مردم لرستان از این سفرها استقبال می‌کنند ولی مهم خروجی و نتیجه این سفرها است که مردم انتظار دارند با آمدن معاون اقتصادی رئیس‌جمهور مشکل اقتصادی مردم حل شود نه اینکه خبرنگاری از مشکلات مردم سؤال کند و مورد پرخاش وی قرار گیرد و همچنین برای ملاقات با فعالان اقتصادی وقت نداشته باشند، پس برای چه به استان آمده است؟!

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان افزود: امروز به وحدت و ایجاد امید در دل مردم نیاز داریم که این سفرها باید امید در دل مردم ایجاد کند نه اینکه آن‌ها را مأیوس کند.

وی با انتقاد از برگزاری جلسات بخش خصوصی با دولت توسط مسئولان در سفرهایشان به لرستان عنوان کرد: برگزاری چنین جلسه بخش خصوصی با دولت که همیشه تعداد محدودی حضور دارند و بازدید از مراکز خصوصی سبب ناامیدی مردم می‌شود لازم است این سفرها با برنامه و حساب‌شده صورت بگیرد چراکه خواسته و انتظار مردم بالا است.

وی به تصویب قانون دولت یهود توسط اسرائیل در فلسطین اشاره و بیان کرد: بر اساس این قانون فلسطینی‌ها هیچ‌گونه حقی در سرزمین فلسطین ندارند که در این قانون حق مردم فلسطین نادیده گرفته‌شده که علت تصویب این قانون این است که رژیم اشغالگر قدس خودش را روبه نابودی می‌بیند و این مصوبه جهت جلوگیری از اضمحلال رژیم قدس خواهد شد که به فضل الهی این مصوبات اجرایی نخواهند شد.

انتهای پیام/ ع

R41450/P1494/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با بیان اینکه عملیاتی کردن شعار سال جز با نظر کارشناسی و بهره مندی از صاحب نظران میسر نیست، افزود: بر این اساس بررسی جهات و جوانب مختلف برای مشارکت دادن مردم در تولید باید مدنظر دولتمردان قرار بگیرد تا توصیه ها و دغدغه های مقام رهبری برای گشایش های اقتصادی در کشور محقق شود.

بنابر روایت ایرنا، وی بهره مندی از نقطه نظرات صاحبان تولید و صنعت، توجه به نگرانی ها و مطالبات اقتصادی مردم و استفاده از دانشگاه ها و مجامع علمی و تحقیقاتی برای افزایش مشارکت مردم در تولید و به تبع آن افزایش ثروت را از جمله راهکارهای مهم برای تحقق شعار سال عنوان کرد.

آل هاشم با اشاره به توانمندی های ایران اسلامی در حوزه دفاعی و موشکی، یادآور شد: همچنان که با بهره گیری از جوانان متعهد و متخصص به دستاوردهای بسیار بزرگ همچون عملیات صادق دست یافتیم، در حوزه اقتصادی نیز باید چنین کرد.

خطیب جمعه تبریز به اعترضات اخیر دانشجویان در آمریکا و اروپا نیز اشاره و اظهار کرد: این خیزش ها به معنی دفاع از عقلانیت و انسانیت علیه شرارت های بی حد و حصر رژیم غاصب اسرائیل است و امروز این موضوع به مراکز علمی ایالات متحده کشیده شده است.

آل هاشم دستگیری و ضرب و شتم استادان و دانشجویان در آمریکا نشانه ای از بزدلی و رفتارهای متناقض مدعیان حقوق بشر دانست و ادامه داد: سران آمریکا و اسرئیل باید این واقعیت انکار ناپذیر را قبول کنند که نفرت عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در جهان گسترش می باید و مقابله با ظلم و ستم یک موضوع فطری در بشر است.

وی تحولات اخیر در آمریکا را نشانه ای آشکار از اضمحلال و نابودی صهیونیست ارزیابی کرد و گفت: تظاهرات ضد لیبرال دموکراسی در غرب به مرز بحران نزدیک شده و نظم ادعایی لیبرالیسم جهانی در حال فروپاشی است.

آل هاشم افزود: در حال حاضر جوانان آمریکا طرفدار فلسطین و دولتمردان حامی رژیم اسرائیل بیدار شده و هرگز از آرمان های ضد استعماری خود عدول نخواهند کرد و با گذشت زمان این موضوع بیش از برای فکار عمومی جهان شفاف تر خواهد شد.

امام جمعه تبریز به انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی نیز اشاره و اضافه کرد: این انتخابات در سه حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر در استان برگزار می شود که انتظار داریم مردم این حوزه ها با احساس مسئولیت بیشتر و با مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای حاضر شده و به نامزدهای مرد علاقه خود رای دهند.

آل هاشم مشارکت گسترده و بالا را ضامن برخوراری از مجلسی قوی دانست و یادآور شد: همه اقشار، گروه‌های مرجع و طیف های گوناگون سیاسی و اجتماعی باید مردم را به شرکت در انتخابات هفته آینده تشویق و ترغیب کنند.

وی از نامزدهای راه یافته به دور دوم خواست تا در جریان تبلیغات انتخاباتی مسایل اخلاقی را به دقت رعایت کنند و از تخریب یکدیگر به شدت پرهیز کنند، چون چنین برخوردها و رفتارهایی زیبنده نظام اسلامی نیست.

آل هاشم توطئه ها و ترفندهای رسانه ای دشمنان برای ایچاد فاصله بین مردم و حکومت را مورد اشاره قرار داد و گفت: آنها با انواع روش ها به دنبال بازسازی اغتشاش و آشوب های مختلف در کشور هستند که هوشیاری و بصیرت مردم در این زمینه لا6زم و ضروری است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902518

دیگر خبرها

  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم