Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل هواپیمایی هما گفت: شرایط برای انجام پروازهای حج لرستان فراهم نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فرزانه شرف‎بانی اظهار کرد: امکان پذیر نبودن انجام پروازهای حج لرستان به دلیل وجود موانعی چون کوه‌های اطراف فرودگاه، ارتفاع فرودگاه از سطح دریا و درجه بالای دمای هوا در ماه‌های تیر و مرداد و محدودیت‌های شدید عملیاتی به لحاظ وزن نشست و برخاست هواپیما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اساس اعلام نظر کارشناسی قسمت عملیات پرواز هما، امکان انجام پرواز با هواپیمای پهن‌پیکر به فرودگاه خرم‌آباد وجود ندارد.
شرف‎بانی اضافه کرد: این محدودیت‎ها منجر به کاهش تعداد مسافر و بار همراه قابل‌حمل(حداکثر به میزان ۱۵۰ نفر) خواهد شد و با توجه به اعمال محدودیت طرف سعودی برای تعداد نشست‌وبرخاست، هواپیماهای کلیه کشورها، الزام به حمل حداقل ۲۵۰ مسافر در هر پرواز خواهند داشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرودگاه وزن هواپیما کارشناسی حج تمتع خرم آباد لرستان حجاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس