Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با آغاز روز دوم مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان جهان در پلودیو بلغارستان، قایقرانان کشورمان در دور نیمه نهایی و فینال ۷ ماده به مصاف رقبا رفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با آغاز روز دوم مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان جهان در پلودیو بلغارستان، قایقرانان کشورمان در دور نیمه نهایی و فینال ۷ ماده به مصاف رقبا رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کانوی یکنفره ۵٠٠ متر بانوان جوانان مائده شورگشتی با زمان ٢:٣۱.۵۵۱ دقیقه هشتم شد و از راه یابی به فینال بازماند.

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان عرفان زنده پی با زمان ۴:۱۶.۹۷۵ دقیقه هفتم شد و به فینال B. صعود کرد و در فینال با زمان ۴:۱۱.۲۷۳ دقیقه سوم شد.

در کایاک یکنفره ١٠٠٠ متر بانوان جوانان کیانا کمال‌زاده با زمان ۴:٢۱.۹۷۷ دقیقه ششم و راهی فینال B. شد و در فینال با زمان ۴:۳۹:۶۸۹ دقیقه در رده نهم قرار گرفت.

در کایاک یکنفره ١٠٠٠ متر زیر ٢٣ سال بانوان ساجده تبریزی با زمان ۴:۱۷.۴۷۲ دقیقه هفتم شد و به فینال B. صعود کرد و در فینال با زمان ۴:۱۹.۸۲۳ دقیقه در جایگاه هفتم قرار گرفت.

در کایاک یکنفره ١٠٠٠ متر زیر ٢٣ سال مردان امید احمدی با زمان ٣:۴۷.۸۳۱ دقیقه در رده نهم قرار گرفت و از راه یابی به فینال بازماند.

در کانوی یکنفره ١٠٠٠ متر مردان زیر ٢٣ سال محمدنبی رضایی با زمان ٣:۵۸.۵۵۷ دقیقه و اختلاف ۲۰۰ هزارم ثانیه چهارم شد و به فینال B. صعود کرد و در فینال با زمان ۴:۰۰.۷۲۲ دقیقه در جایگاه دوم قرار گرفت.

در کانوی یکنفره ۵٠٠ متر بانوان زیر ٢٣ سال پریسا محمدزاده با زمان ٢:۱۷.۷۸۵ دقیقه پنجم شد و از راه‌یابی به فینال بازماند.

این رقابت‌ها فردا صبح در مواد ۲۰۰متر نیمه نهایی و فینال ادامه خواهد داشت و قایقرانان کشورمان با حریفان رو‌به‌رو می‌شوند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کانو کایاک ایران بانوان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا

سامیار عبدلی، سریع‌ترین شناگر ایران در جریان مسابقات قهرمانی شنا آلمان، موفق به هت‌تریک رکوردشکنی ملی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، سامیار عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را بهبود بخشید. او هم‌چنین در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابه‌جابی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شد که پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود و به عنوان سریع‌ترین شناگر ایران شناخته می‌شد.

ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند:

رکورد پیشین:

بازی های آسیایی هانگژو، مهر ۱۴۰۲، ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰

رکورد جدید:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلما، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴

ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند:

رکورد پیشین:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۵۰.۴۵

رکورد جدید:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد