Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) که صبح (۲۲ تیر) وارد اصفهان شده بودند و در حرم زینبیه(س) مورد استقبال باشکوه مردم نصف جهان قرار گرفتند، در ایستگاه آخر در شهرستان مبارکه به دیدار خانواده شهدا رفتند و اصفهان را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) که صبح (۲۲ تیر) وارد اصفهان شده بودند و در حرم زینبیه(س) مورد استقبال باشکوه مردم نصف جهان قرار گرفتند، در ایستگاه آخر در شهرستان مبارکه به دیدار خانواده شهدا رفتند و اصفهان را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کاروان در روز پایانی پس از حضور در شهرستان تیران و کرون و شهرستان فریدن به دیدار خانواده چهار شهید در شهرستان مبارکه رفتند.

 

گفتنی است کاروان «سفیران کریمه» در اصفهان با آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان و همچنین آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نمانده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار کردند.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع مجلس شورای شهر تهران امام رضا مهدویت روزنامه های ورزشی آمریکا ترامپ شانزدهمین جشنواره امام رضا ع کاروان سفیران کریمه سفیران کریمه کاروان سفیران کریمه خدام حرم حضرت معصومه س حضور خدام حرم حضرت معصومه س آستان مقدس حرم حضرت معصومه س جشن دهه کرامت حضرت معصومه س حرم حضرت معصومه س جشن های دهه کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، خبر شناسایی پیکر مطهر شهید «حجت کاروان واجاری» عصر یک شنبه توسط جمعی از مسؤولان به خانواده این شهید والامقام در رودسر اعلام و فراق ۳۸ ساله پایان یافت.

گفتنی است، سرباز شهید حجت کاروان واجاری، ٢٩ آذر سال ۶۶، در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت ٣٨ سال، تفحص، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

پیکر مطهر این شهید در روزهای آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 6097685

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی