Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال جوانان ایران با غلبه بر تایلند جواز حضور در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کرد.

طرفداری- تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر تایلند قرار گرفت و توانست با نتیجه 3 بر یک (25–14 25–18 15–25 25–14) حریف خود را شکست دهد.

شاگردان بهروز عطایی با این نتیجه راهی فینال شدند و جواز حضور در رقابت‌های جهانی را هم کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، از میان کره‌جنوبی و عراق یک تیم به فینال راه می‌یابد تا حریف ایران شود.

0000دسته‌بندی: بخش‌های دیگر طرفداریوالیبالوالیبال ایرانبرچسب‌ها:  والیبال قهرمانی جوانان آسیابهروز عطاییوالیبال قهرمانی جوانان جهان برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر اسپالتی: فوتبال مائوریتزیو ساری، ایده تقویت شده فوتبال گواردیولا استوالیبال قهرمانی جوانان آسیا؛ شاگردان عطایی با پیروزی مقابل تایلند جهانی شدندخط حمله استقلال در محاصره دسته اولی ها؛ روح الله باقری و سجاد آقایی امید اول شفر برای کارهای هجومیباکایوکو و ساماسکو، دو گزینه میلان برای تقویت خط میانیگزارش تصویری؛ پیروزی قاطعانه علی دایی مقابل رقیب دیرینه در نخستین گامگزارش تصویری؛ فولاد خوزستان 2-1 پارس جنوبی جمدر صورت جذب مگوایر یا آلدرویرلد، منچستر یونایتد مارکوس روخو را به فروش می‌رساندترکیب نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی اعلام شدترکیب تیم های ماشین سازی تبریز و استقلال خوزستان اعلام شدقرارداد سرمربی تیم ملی روسیه، استنیسلاو چرچسف تا پایان یورو 2020 تمدید شد ترکیب سپاهان و صنعت نفت آبادان اعلام شدترکیب پیکان برای دیدار با استقلال مشخص شداورتون و کریستال پالاس علاقمند به جذب گونالون از رم هستندمیلان بادلی و خواکین کوریا روز دوشنبه در تست‌های پزشکی باشگاه لاتزیو حاضر خواهند شدلستر سیتی به دنبال جذب دینه از ختافه است؛ جانشین هری مگوایر از راه رسید؟بیش‌تر از آنتونی مارسیال، تمرکز تاتنهام روی خرید جک گریلیش استدست به کار شدن بشیکتاش برای به خدمت گرفتن سایمون مینیولهترکیب استقلال مقابل پیکان مشخص شدآنتونیو والنسیا به انگلستان بازگشته است؛ احتمال حضور متئو دارمیان در دیدارهای ابتدایی منچستر یونایتد در لیگ برترایجنت الشعراوی: استفان در رم می ماند؛ او یک پیشنهاد هم از لیگ برتر دارد بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه ادعای دیلی میل: پس از جهانبخش، حالا برایتون به دنبال جذب مرتضی پورعلی گنجی استموراتی: تصمیم یوونتوس در مورد خرید رونالدو، درست بود؛ شاید اگر هنوز رئیس بودم، به این انتقال فکر می کردممالکوم: رم؟ بازی در بارسلونا رویای کودکی‌ام بود؛ بازی در کنار مسی باعث افتخار استهری کین، شماره 9 محبوب مخاطبان مارکا برای پر کردن جای خالی رونالدو در رئال مادریدلئون بایلی گزینه اصلی رم برای تقویت خط حمله اشپدیده 0-1 پرسپولیس؛ شروع قهرمان با پیروزیایجنت بونوچی برای بازگشت موکلش به یوونتوس به ملاقات پاراتیچی می رودقرعه کشی فصل 19-2018 سری آ؛ دربی دلامادونینا در هفته نهم، دربی ایتالیا در هفته پانزدهممارکا: گرت بیل در رئال مادرید می‌ماند و به برند اصلی تیم تبدیل می‌شودتاتنهام برای فروش توبی آلدرویرلد به منچستریونایتد، 50 میلیون پوند می خواهد؛ شیاطین سرخ این رقم را بالا می دانندخلعتبری: تعجب می‌کنم که چگونه در بازی خانگی پدیده، 18 هزار هوادار به ورزشگاه آمد و پرسپولیس را تشویق کردبرباتوف: منچستریونایتد قهرمان لیگ برتر خواهد شد؛ مارسیال و رشفورد می توانند کنار هم بازی کنندماروتا: به خواسته بونوچی احترام می‌گذارم، اما فعلا از نظر دفاعی تیم کاملی داریم؛ به دنبال بهترین شرایط برای هیگواین هستیمترکیب استقلال مقابل پیکان مشخص شدترکیب استقلال مقابل پیکان مشخص شد 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدانلود مجموعه موسیقی ورزشی مناسب برای باشگاه های بدنسازی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان در ضربات پنالتی به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت.

در این دیدار که ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در بانکوک آرنا آغاز شد، ملی‌پوشان ایران با ترکیب باقر محمدى، محمدحسین درخشانى، مهدى کریمى، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف صف‌آرایی کردند.



ایران که مثل همیشه بازی را پرفشار شروع کرده بود روی نفوذ سالار آقاپور و اشتباه مدافع حریف مشرب عادلوف به گل اول رسید، اما جورائف از روی یک ضربه کاشته خیلی زود گل ایران را پاسخ داد.



در حالیکه ایران حاکم مطلق بازی بود و موقعیت‌های متعدد گلزنی یکی پس از دیگری هدر می‌رفت، این ازبکستان بود که روی یک غافلگیری توسط بازیکن شماره ۱۱ اخمتزیانوف به گل دوم رسید.



بازی در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود ازبکستان به پایان رسید. ایران نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و تیم حریف را تحت فشار قرار داد که در نتیجه همین عملکرد ضربه اوت مسلم اولادقباد پس از برخورد به اخمتزیانوف وارد دروازه حریف شد تا بازی به تساوی کشیده شود.



پس از این گل فشار ایران ادامه داشت و بازیکنان ازبکستان به بازی فیزیکی و درگیری رو آوردند که داور مشرب عادلوف را بعد از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج کرد. ایران از فرصت چهارنفره شدن تایلند استفاده کرد و روی پاس سالار آقاپور، این بهروز عظیمی بود که با پای چپ گل سوم ایران را به ثمر رساند.



علیرغم حملات ایران این اخمتزیانوف بود که با یک بغل پا گل دوم خود و سوم ازبکستان را وارد دروازه ایران کرد تا در پنج دقیقه مانده به پایان بازی همه چیز به تساوی کشیده شود. این نتیجه تا پایان وقت نیمه دوم ادامه داشت و بازی به وقت اضافه کشیده شد.



در آغاز پنج دقیقه اول وقت اضافه علی اکرمی خطای ششم را از ازبک‌ها گرفت تا ایران از نقطه دوم صاحب پنالتی شود که دروازه‌بان ازیک این ضربه را مهار کرد و سایر حملات ایران نیز راهی به دروازه نیافت.



در نیمه دوم وقت اضافه نیز بازی یکطرفه ایران به گلی نینجامید و حتی در حالیکه تنها ۵ ثانیه از باقی مانده بود ضربه سنگین احمدعباسی به تیر برخورد کرد تا کلکسیون بدشانسی‌های ایران تکمیل و بازی به ضربات مرگبار پنالتی کشیده شود.



در ضربات پنالتی باقر محمدی با مهار دو ضربه پنالتی به ایران کمک کرد تا در مجموع ایران با پیروزی هفت بر هشت حریف را شکست دهد.



ایران با این پیروزی به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت و روز یکشنبه ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف تایلند میزبان می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا