Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:52:04 GMT

استقبال 20 هزار نفری از مصاف استقلال با پیکان

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۷۶۰۵

استقبال 20 هزار نفری از مصاف استقلال با پیکان

تهران- ایرنا- تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان تا دقایقی دیگر در حالی نخستین مصاف خود را در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر برگزار می کنند که پیش از آغاز این رقابت حدود 20 هزار هوادار برای تشویق آبی پوشان به ورزشگاه آزادی آمدند.

به گزارش ایرنا، دیدار آبی های تهرانی و تیم پیکان از ساعت 20 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می شود و عملکرد ضعیف مدیریت سابق استقلال در نقل و انتقالات که در نهایت منجر به استعفای «رضا افتخاری» و معاون او «پندارتوفیقی» شد، عدم رضایت هواداران و پیشکسوتان استقلال را به دنبال داشت تا در استقبال اندک از این دیدار تاثیر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبی پوشان از ساعت 19 و 10 دقیقه وارد ورزشگاه آزادی شدند و پس از تعویض لباس در رختکن، برای گرم گردن در وارد چمن شدند.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه علیه «سرور جپاروف» هافبک سابق آبی پوشان که در مراسم بهترین های فوتبال ایران نیز پاسور برتر لیگ شد به دلیل پیوستنش به لیگ قزاقستان شعار دادند.
همچنین هواداران استقلال از «مجید حسینی» مدافع ملی پوش این تیم خواستند در تصمیم خود مبنی بر جدایی از جمع آبی پوشان و رفتن به تیم ترابوزان اسپور ترکیه صرف نظر کند.
تماشگران، «سید مهدی رحمتی» دروازه بان و کاپیتان تیم استقلال، وریا غفوری، خسرو حیدری و پژمان منتظری را تشویق کردند.
«جواد قراب» عضو هیات مدیره و «امیر حسین فتحی» سرپرست باشگاه استقلال در ورزشگاه حاضرند؛ فتحی در رختکن آبی پوشان حاضر شد و با تعدادی از آنها گفت و گو کرد. او به هواداران نیز نوید پیروزی استقلال مقابل پیکان را داد.
«محمود شیعی» مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان نیز در جایگاه ویژه ورزشگاه حاضر شده است.
مهدی نوراللهی، اللهیار صیاد منش، شاهین طاهرخانی، حسین حیدری، امیرحسین کارگر، فرشاد محمدی مهر، سینا خادم پور و رضا آذری نیمکن نشینان تیم استقلال در این دیدار هستند.
بخش های از ورزشگاه آزادی نیز که تعمیر آنها در دستور کار قرار گرفته بود هنوز آماده بهره برداری نیست اما سرویس های بهداشتی مخصوص جایگاه خبرنگاران بازسازی شده است.
ورزشی**9029** 2023

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر استقلال پيكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین