Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمتی یک رکورد جاودانه را ثبت کرد.

طرفداری- مهدی رحمتی، دروازه بان استقلال با تصمیم وینفرد شفر در ترکیب اصلی این تیم مقابل پیکان به میدان رفته است و رکورد بازی در 18 دوره لیگ برتر را شکست.

مهدی رحمتی با قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال مقابل پیکان به تنها بازیکنی تبدیل شد که در 18 دوره لیگ برتر به میدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اولین دوره را با تیم فجرسپاسی سپری کرد و حالا دروازه بانی آبی های پایتخت را بر عهده دارد.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارسپیکاناستقلالبرچسب‌ها: استقلال-پیکانسید مهدی رحمتیوینفرد شفر برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر رکوردشکنی مهدی رحمتی با حضور در دروازه استقلال مقابل پیکانحواشی دیدار استقلال-پیکان؛ شعارهای تند هواداران علیه وزیر ورزش و جوانانتهی دست، مدافع سپیدرود: به دلیل افت بدنی نتوانستیم بازی خودمان را مقابل سایپا ارائه دهیمچلسی هم به جمع مشتریان کالدارا اضافه شد؛ شرایط انتقال‌های هیگواین، کالدارا و بونوچی پیچیده‌تر شدحواشی دیدار استقلال-پیکان؛ از حضور نزدیک به 8 هزار هوادار در ورزشگاه تا تشویق محمد قاضیاسپالتی: فوتبال مائوریتزیو ساری، ایده تقویت شده فوتبال گواردیولا استوالیبال قهرمانی جوانان آسیا؛ شاگردان عطایی با پیروزی مقابل تایلند جهانی شدندخط حمله استقلال در محاصره دسته اولی ها؛ روح الله باقری و سجاد آقایی امید اول شفر برای کارهای هجومیباکایوکو و ساماسکو، دو گزینه میلان برای تقویت خط میانیگزارش تصویری؛ پیروزی قاطعانه علی دایی مقابل رقیب دیرینه در نخستین گامگزارش تصویری؛ فولاد خوزستان 2-1 پارس جنوبی جمدر صورت جذب مگوایر یا آلدرویرلد، منچستر یونایتد مارکوس روخو را به فروش می‌رساندترکیب نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی اعلام شدترکیب تیم های ماشین سازی تبریز و استقلال خوزستان اعلام شدقرارداد سرمربی تیم ملی روسیه، استنیسلاو چرچسف تا پایان یورو 2020 تمدید شد ترکیب سپاهان و صنعت نفت آبادان اعلام شدترکیب پیکان برای دیدار با استقلال مشخص شداورتون و کریستال پالاس علاقمند به جذب گونالون از رم هستندمیلان بادلی و خواکین کوریا روز دوشنبه در تست‌های پزشکی باشگاه لاتزیو حاضر خواهند شدلستر سیتی به دنبال جذب دینه از ختافه است؛ جانشین هری مگوایر از راه رسید؟ بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه ادعای دیلی میل: پس از جهانبخش، حالا برایتون به دنبال جذب مرتضی پورعلی گنجی استموراتی: تصمیم یوونتوس در مورد خرید رونالدو، درست بود؛ شاید اگر هنوز رئیس بودم، به این انتقال فکر می کردممالکوم: رم؟ بازی در بارسلونا رویای کودکی‌ام بود؛ بازی در کنار مسی باعث افتخار استهری کین، شماره 9 محبوب مخاطبان مارکا برای پر کردن جای خالی رونالدو در رئال مادریدلئون بایلی گزینه اصلی رم برای تقویت خط حمله اشایجنت بونوچی برای بازگشت موکلش به یوونتوس به ملاقات پاراتیچی می رودپدیده 0-1 پرسپولیس؛ شروع قهرمان با پیروزیقرعه کشی فصل 19-2018 سری آ؛ دربی دلامادونینا در هفته نهم، دربی ایتالیا در هفته پانزدهممارکا: گرت بیل در رئال مادرید می‌ماند و به برند اصلی تیم تبدیل می‌شودتاتنهام برای فروش توبی آلدرویرلد به منچستریونایتد، 50 میلیون پوند می خواهد؛ شیاطین سرخ این رقم را بالا می دانندخلعتبری: تعجب می‌کنم که چگونه در بازی خانگی پدیده، 18 هزار هوادار به ورزشگاه آمد و پرسپولیس را تشویق کردبرباتوف: منچستریونایتد قهرمان لیگ برتر خواهد شد؛ مارسیال و رشفورد می توانند کنار هم بازی کنندماروتا: به خواسته بونوچی احترام می‌گذارم، اما فعلا از نظر دفاعی تیم کاملی داریم؛ به دنبال بهترین شرایط برای هیگواین هستیمترکیب استقلال مقابل پیکان مشخص شدترکیب استقلال مقابل پیکان مشخص شد 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدانلود مجموعه موسیقی ورزشی مناسب برای باشگاه های بدنسازی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان

تیم فولاد سیرجان در بازی دوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر وایبال مقابل پیکان به پیروزی رسید و راهی فینال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت 19 امروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، 3 بر 2 به سود فولاد بود.

نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال| گام نخست فولاد به‌سمت فینال

پیکان در ست‌های اول و دوم 25 بر 19 و 25 بر 21 برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و 27 بر 25 و 25 بر 19 پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم 15 بر 9 به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه 3 بر یک پیکان را شکست داده بود.

دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست 3 بر یک برنده شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • خلاصه بازی ایران و ترکمنستان + فیلم
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!