Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@20:03:22 GMT

پاس های مثبت ال ماتادور برای انتقال به رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۸۲۳۱

پاس های مثبت ال ماتادور برای انتقال به رئال مادرید

به گزارش وانانیوز، 

با از دست دادن ستاره ای در اندازه های رونالدو که هر فصل میانگین بیش از 50 گل به ثمر می رساند، خط حمله رئال مادرید از داشتن یک ستاره آماده و تاثیرگذار محروم شده و حالا ادینسون کاوانی مد نظر کهکشانی ها قرار گرفته است.

 

 

نشریه آ.اس مدعی شد خود کاوانی نیز بی میل نیست در سالهای پایانی دوران ورزشی خود حضور در تیمی مانند رئال مادرید را تجربه کند و به همین دلیل ممکن این انتقال به زودی رنگ حقیقت به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از طرفی باشگاه پاری سن ژرمن نیز شاید مشکل چندانی با این جدایی نداشته یاشد زیرا علیرغم علاقه ناصر الخلیفی به کاوانی، مشکلاتی که بین او و نیمار وجود داشته ممکن است فضای تیم را بر هم بزند و با جدایی ستاره اروگوئه ای این اتفاقات به دست فراموشی سپرده خواهد شد.

 

کاوانی تا سال 2020 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد اما با توجه به مشکلات مربوط به فیرپلی مالی ممکن است تیم فرانسوی راضی به جدایی او حتی با مبلغی کمتر از 100 میلیون یورو شود اما شاید تنها مشکل کهکشانی ها حقوق بالای کاوانی است که سالی 12 میلیون یورو به اضافه 2 میلیون پاداش بوده که رقم سنگینی به شمار می آید.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف نظر کیمیش با توماس توخل باعث شده بود که شایعات بسیاری درباره جدایی احتمالی او از بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش برسد اما قطع همکاری این باشگاه با این مربی آلمانی ممکن است شرایط را برای او تغییر دهد.

رسانه‌های آلمانی پیش از این خبر داده بودند که او در حال بررسی شرایط جدایی از بایرن است و از چند باشگاه بزرگ اروپایی به عنوان مشتریان اصلی او نام برده بودند که بارسلونا در بین مدعیان اصلی جذب این بازیکن به چشم می‌خورد.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسا همچنان شرایط این ستاره آلمانی را به دقت زیر نظر دارند. قرارداد او در تابستان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد اما هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با بایرن مونیخ نیست.

بایرن باید در این باره تصمیم نهایی را بگیرد که آیا حاضر است کیمیش را در این تابستان به فروش برساند یا خطر از دست دادن او به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده را خواهد پذیرفت. اگر آنها تصمیم به فروش او در این تابستان داشته باشند، بارسا می‌تواند این بازیکن را با مبلغی در حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

دیگر خبرها

  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • شاید باور نکنید اما نوشیدن جوش شیرین این خواص را دارد!
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است