Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهران نصيري و مجتبي گليج به ديدار فينال مسابقات بين‌المللي کشتي آزاد جام ياشاردوغو ترکيه راه يافتند.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از فدراسيون کشتي، رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي آزاد جام ياشاردوغو ترکيه که جزء سيستم رنکينگ اتحاديه جهاني نيز محسوب مي‌شود، از ظهر امروز (به وقت ايران) در شهر استانبول ترکيه با برگزاري رقابت‌هاي پنج وزن نخست آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پايان رقابت‌هاي مقدماتي مهران نصيري و مجتبي گليج در اوزان 65 و 97 کيلوگرم به ديدار فينال راه يافتند و حسن مرادقلي و سعيد داداش پور در اوزان 65 و 74 کيلوگرم در ديدار رده بندي حضور دارند.
نتايج کشتي‌گيران کشورمان در روز نخست اين رقابت‌ها به شرح زير است:
در وزن 57 کيلوگرم مهران رضازاده در دور نخست با نتيجه 2 بر 2 احمت پکر از ترکيه را مغلوب کرد. وي در دور بعد و در مرحله يک‌چهارم نهايي مقابل ويکي از هند با نتيجه 10 بر صفر شکست خورد که با توجه به شکست اين هندي در دور بعد، رضازاده از دور مسابقات کنار رفت. 
در وزن 65 کيلوگرم مهران نصيري در دور نخست با توجه به حاضر نشدن گئورگ کولايف از بلاروس به پيروزي رسيد. وي در دور بعد نيز با نتيجه 10 بر صفر آندري سويارد از اوکراين را مغلوب کرد و راهي مرحله يک‌چهارم نهايي شد. نصيري در اين مرحله مقابل مسعود نيازي از هلند با نتيجه 10 بر صفر به برتري رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. وي در اين مرحله دولت نياز بيکوف، دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسيا از قزاقستان را با نتيجه 5 بر 3 از پيش رو برداشت و راهي ديدار فينال شد. نصيري در ديدار فينال به مصاف علي رحيم زادا از آذربايجان مي‌رود. 
حسن مرادقلي ديگر نماينده کشورمان در وزن 65 کيلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل آميت از هند با نتيجه 3 بر يک پيروز شد و در مرحله سوم نيز نيروهان اسکرابين از بلاروس را با نتيجه 6 بر 2 مغلوب کرد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت، اما در اين مرحله مقابل علي رحيم زادا از آذربايجان با نتيجه 4 بر 3 شکست خورد و به ديدار رده بندي رفت.
در وزن 74 کيلوگرم سعيد داداش‌پور در دور اول مقابل موهامت دمير از ترکيه با نتيجه 2 بر يک پيروز شد. وي در دور بعد جيتندر از هند را با نتيجه 7 بر 5 مغلوب کرد و راهي مرحله نيمه نهايي شد، اما در اين مرحله مقابل فرانک چاميزو، قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپيک (70 کيلوگرم) از کشور ايتاليا با نتيجه 6 بر صفر شکست خورد و به ديدار رده بندي رفت.
در وزن 97 کيلوگرم عليرضا گودرزي در دور نخست مقابل مورازي مچدليدزه از اوکراين با نتيجه 7 بر صفر به پيروزي رسيد، اما در دور دوم با نتيجه 10 بر صفر مقابل کايل اسنايدر قهرمان جهان و المپيک از آمريکا شکست خورد و با توجه به شکست 3 بر 3 اسنايدر مقابل اصلان بک آلبروف دارنده مدال برنز جهان از آذربايجان در مرحله نيمه نهايي، گودرزي از دور رقابت‌ها کنار رفت.
مجتبي گليج ديگر نماينده کشورمان در وزن 97 کيلوگرم در دور اول با توجه به حاضر نشدن مامد ابراگيم اف از قزاقستان به پيروزي رسيد. وي در دور دوم با نتيجه 11 بر صفر فاتح ياشارلي از کشور ترکيه را از پيش رو برداشت و راهي مرحله نيمه‌نهايي شد. گليج در اين مرحله مقابل والري آندريتسف، دارنده مدال نقره المپيک و برنز جهان از اوکراين با نتيجه 7 بر صفر به برتري رسيد و راهي ديدار فينال شد.
رقابت‌هاي فينال و رده بندي اوزان فوق فرداشب (شنبه) برگزار مي شود.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی سوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت تهران شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در بازی سوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز (یکشنبه) به مصاف هم رفتند که تیم طبیعت با نتیجه 74 بر 68 به برتری رسید.

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید

در دو دیدار قبلی، یک بار طبیعت و یک بار هم ذوب‌آهن برنده شده بودند.

در دیگر دیدار سری مرحله نیمه نهایی، تیم شهرداری گرگان با غلبه بر مهرام در بازی سوم به فینال راه یافت.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت سه پیروزی از پنج بازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند