Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، بازی افتتاحیه لیگ برتر با عرض ارادت بازیکنان پرسپولیس و پدیده به پرچم ثامن‌الحجج(ع) در ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد مقدس آغاز شد.

خدام بارگاه مطهر رضوی با اسپندان هایی در دست، برای خیرمقدم بازیکنان دو تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) آن‌ها را از ورودی تا ابتدای زمین مسابقات همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خادمان بارگاه رضوی پرچم سبز رنگ گنبد منور حضرت امام  هشتم علیه السلام در وسط ورزشگاه امام رضا (ع) حمل کردند و بازیکنان دو تیم، مربیان و مدیران باشگاه ها براین پرچم بوسه زدند.

استقبال مردمی از بازی اول لیگ برتر  که با نام امام هشتم علیه السلام در ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد مقدس آغاز شد، شور و حال دیگری به این رقابت داده بود.

18 هزار تماشاگر عصر امروز برای دیدن بازی افتتاحیه لیگ برتر و رقابت دو تیم پرسپولیس و پدیده به ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس آمده بودند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آغاز لیگ برتر پدیده پرسپولیس مشهد مقدس خبرگزاری صدا و سیما خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی

خادمیاران رضوی فولاد کلایی بخش رودبست شهرستان بابلسر از امروز در سالروز شهادت امام جعفر صادق به مدت ۴روز در چایخانه صحن مطهر امام حسن مجتبی(ع) حرم مطهر رضوی شروع به فعالیت و خدمت رسانی به زائرین کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079569 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع)
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع) 
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • آغاز اجتماع صادقیون در مشهد