Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی  دبیر هیات اسکیت شهرستان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  گفت: رقابت های قهرمانی اسکیت ماراتن کشور به مناسبت روز ملی کرمانشاه و همايش هزار نفری اسكيت ، گراميداشت شهدای معزز عملیات مرصاد روز جمعه ٥ مرداد ماه به ميزباني شهر كرمانشاه به پایان رسید.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۸۰ ورزشکار از ۱۵ استان کشور در ۴ رده سنی (جوانان ، بزرگسالان ، پیشکسوتان گروه الف و ب) برگزار شد و اسكيت بازان مسافت ۴۲ کیلومتری مسابقات را طی نمودند و قهرمانان خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 مرادی گفت:در گروه سنی جوانان امیرحسین افکاریان ، محمد امین شمس ، دانیال محمدی هر سه از استان تهران موفق شدند در سکوهای اول تا سوم قرار گیرند.
 
 وی افزود:در گروه سنی بزرگسالان رتبه های اول تا سوم به نام فرزاد مرادی از استان کرمانشاه مجید نوری و صایب احمدی هردو از استان مرکزی شد.
 
 مرادی گفت: همچنین در گروه سنی پیشکسوتان گروه الف ابوالفضل مجیدی و رسول شرقی از استان آذربایجان غربی و محمد شریفی از استان البرز بالاتر از رقبای خود قرار گرفتند.
 
 وی افزود:در رده سنی پیشکسوتان گروه ب سعید کمالی از استان خراسان رضوی و ابراهیم ایزد پناه از استان مازندران موفق به کسب قهرمان و نایب قهرماني مسابقات شدند.


 در شروع رقابت های ماراتن قهرمانی کشور ، هیئت اسکیت استان کرمانشاه در جهت اشاعه فرهنگ سازی ورزش همگانی اسكيت به همراه خانواده‌های خود و بهمن محمد رضايي رئیس فدراسیون اسکیت و دیگر مسئولین استانی مسافتی را به همراه هزار اسكيت باز طی نمودند.

در مراسم اختتامیه که در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی امام خمینی (ره)  شهر کرمانشاه با حضور مسئولین فدراسیون اسکیت و استانی  برگزار شد علاوه بر اهدای احکام و مدال به قهرمانان ارزنده رده های سنی قهرمانی کشور در این دوره از رقابت‌ها همچنين جوایز ارزنده اي به قید قرعه به ۲۰ خانواده در همایش  همگانی اسکیت اهدا شد.

انتهای پیام/ز   برگزاری مسابقات اسکیت قهرمانی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور

کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور به کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز در جایگاه ششم تیمی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها کشتی‌گیران کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز شدند.

در روز نخست این مسابقات علی اصغر صبوری‌زاده در وزن ۳۵ کیلوگرم با غلبه بر کشتی‌گیرانی از اصفهان، سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی و خوزستان به فینال مسابقات راه پیدا کرد.

صبوری‌زاده در دیدار نهایی در یک کشتی بسیار خوب و هوشمندانه با نتیجه ۹ بر یک کشتی‌گیری از اروند را مغلوب کرد و با اقتدار مدال خوش‌رنگ طلا را برگردن آویخت و بر سکوی قهرمانی کشتی ایران ایستاد.

در روز دوم این مسابقات محمد پورابراهیمی دارنده مدال نقره استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مشهد، در وزن ۳۸ کیلوگرم در فینال این مسابقات و در دیدار نهایی برابر کشتی‌گیری از خوزستان قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۹ بر ۶ به برتری رسید و صاحب مدال طلای قهرمانی نونهالان فرنگی کشور شد.

پورابراهیمی پیش‌از فینال بر حریفانی از استان‌های اروند، اردبیل، خراسان رضوی و کردستان با اقتدار غلبه کرده بود.

آرمین قاسمی دیگر نماینده استان در وزن ۶۲ کیلوگرم و دارنده مدال برنز استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مشهد توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های زنجان، آذربایجان‌غربی، توابع تهران، مازندران و گیلان و با شکست مقابل کشتی‌گیری از اروند بر سکوی سوم این مسابقات قرار گیرد و صاحب مدال برنز شود.

ایلیا خردمند واعظ نماینده وزن ۱۰۰ کیلوگرم استان و دارنده مدال طلای استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ در شهرمشهد مقدس در این مسابقات با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های تهران، ایلام، البرز و خوزستان و شکست ناباورانه مقابل کشتی‌گیری از لرستان صاحب مدال برنز شد و بر سکوی سوم ایستاد.

در پایان این رقابت‌ها تیم منتخب کشتی نونهالان فرنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب دو مدال طلا و دو برنز بعد از استان‌های مازندران، خوزستان، لرستان، اصفهان و فارس در مکان ششم تیمی قرار گرفت.

کد خبر 749699

دیگر خبرها

  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور