Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وینفرد شفر بعد از مساوی یک بر یک مقابل پیکان در نشست خبری گفت: خوشحالم که دوباره شما را در نشست می بینم. باید بگویم با وجود همه مشکلاتی که در چند هفته گذشته داشتیم اردوی تدارکاتی خوبی در ترکیه داشتیم اما اخبار بدی از تهران می آمد و یک بازی دوستانه در آلمان منتفی شد که آن بازی با حضور هواداران انجام می شد زیرا ما در ترکیه بازی بدون هوادار بازی کردیم با این حال به بازیکنانم تبریک می گویم این اولین بازی بود که انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: به تیمم تبریک می‌گویم پارسال بازی سخت‌تری با پیکان در پیکان‌شهر داشتیم و گلی که ابراهیمی زد اما امروز هیچ توپی روی دروازه ما نیامد. ووریا غفوری هم به خاطر این تعویض شد که مدتی با ما تمرین نکرده بود سجاد آقایی هم مصدومیتی جزیی داشت که تعویض شد. به بازیکنان جوان تیم یعنی رضا اذری، صیادمنش و فرشاد محمدی مهر تبریک می‌گویم و خیلی خوشحالم که خوب بازی کردند. آنها بازیکنان جوان و ‌آینده‌داری هستند باید با آنها صحبت کنیم مرتب با آنها کار کنیم تا بهتر و بهتر شوند. از دانشگر هم تشکر می‌کنم که با وجود مصدومیت جزیی که داشت و به شرایط صددرصد نرسیده بود اما خوب بازی کرد. فقط از ضربه ایستگاهی که آخر بازی آنگونه زده شد خوشحال نیستم می‌توانستیم آن ضربه را جور دیگر بزنیم و راه‌های بهتری برای زدن آن ضربه وجود داشت اما این مساله‌ نیست از بزرگترهای تیم یعنی رحمتی، منتظری،‌خسرو حیدری و علی کریمی تشکر می‌کنم که به جوانان کمک کردند. 

سرمربی استقلال با تقدیر از هواداران تیمش گفت: روز گذشته در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم در صفحه شخصی خودم هم نوشتم که هواداران به ورزشگاه بیایند و به جوانان روحیه و انرژی بدهند که هواداران هم این کار را کردند و از آنها به خاطر حمایتشان تشکر می‌کنم. 

شفر با اشاره به بازیکنان خشن پیکان عنوان کرد: فصل گذشته در پیکانشهر روزبه چشمی شانس آورد که قلم پایش نشکست و در بازی برگشت تیام هم شانس آورد که مصدوم نشد.امروز هم سجاد اقایی اگر قلم‌بند نداشت ممکن بود استخوان پایش شکسته شود و فوتبالش تمام شود. در فوتبال اول از همه سلامت بازیکن مهم است وگرنه مسائل دیگر مثل توپ و گل زدن در درجه دوم اهمیت است. قلم‌بند آقایی تکه تکه شده بود. تعجب می‌کنم که چرا داور کارت قرمز به بازیکن پیکان نداد اما خدا را شکر می‌کنم که پای سجاد اقایی نشکست به هر حال بحث من درمورد داوری مسابقه نیست شاید او این صحنه را ندیده باشد. 

سرمربی استقلال درمورد اینکه تیمش در بازی هجومی و دادن پاس‌های آخر مشکل دارد گفت: این بحث درست است این مشکل وجود دارد پاس آخر خیلی مهم ا ست اما این پاس آخر فقط مربوط به بازیکن صاحب توپ نیست مهاجمی که آن جلو حضور دارد و وینگرهایی هم باید خوب حرکت کنند و موقعیت‌سازی کنند. دو توپ به صیادمنش رسید که یکی از آنها گل شد ولی داور خطا گرفت و ضربه دوم هم از کنار دروازه رفت. سخت است که بدون پاس دادن ببریم. مهاجمان هم باید خوب حرکت کنند. 

وی افزود: برای صیادمنش که بازیکن جوانی است بهتر بود که از اول بازی نکند زیرا او اگر دیرتر به میدان بیاید برایش بهتر است زیرا بازیکنان جوان باید با شرایط تیم عادت کنند. من بازیکنان مثل مهمت شول داشتم که آنها کم کم بازی کردند و سپس به تیم‌های بزرگتر رفتند و به تیم ملی آلمان رسیدند. دو توپ هم امروز به صیادمنش رسید که یکی خطا شد و یک شوت هم از کنار دروازه به بیرون رفت. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا منتظر بازیکن جدید می‌مانید یا با همین نفرات به آسیا می‌روید گفت: من لیست تمام بازیکنانی که مدنظرم بود را به باشگاه داده‌ام دیروز و پریروز صحبت کردم و مطمئنم که یکی دو بازیکن به ما اضافه می‌شود. می‌دانید که یکی دو بازیکن السد که از اتلتیکو و کره آمدند قراردادشان از کل تیم ما بالاتر است. 

شفر در مورد بازی پیکان گفت: مطمئن نبودیم که شانس بالایی برای این بازی داشته باشیم چون بازی تدارکاتی مقابل هواداران خودمان نداشتیم و این آماده‌سازی در شان استقلال نبود اما در مجموع از عملکرد امشب بازیکنانم راضی هستم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال ترکیه شکر علی کریمی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دو دیدار هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16:30 و 17:45 برگزار می شود.

پیکان یک - هوادار ۲

داور: فرزاد منصوری

گل: محسن سفید چغایی(24)،یونس شاکری(۲۹) برای هوادار،محمد جواد آزاده(۳۱) پیکان

------------

گل‌گهر صفر سیرجان - استقلال خوزستان صفر(17:45)

داور: محمدرضا تارخ

گل: -------

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند
  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • تاریخ‌سازی مهران غلامی برای فوتسال افغانستان
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • ناراحتی مهاجم پیکان از اقدام عنایتی
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم