Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@14:01:29 GMT

اشتراک گذاری ساده فایل‌های سنگین با دیگران

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۹۴۶۹

اشتراک گذاری ساده فایل‌های سنگین با دیگران

انتقال فایل‌های با حجم سنگین به کمک ایمیل و برخی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان براحتی امکانپذیر نیست بنابراین اگر نیاز به ارسال فایل‌های حجیم داشته باشید، باید از سرویسی کمک بگیرید که علاوه بر ارسال سریع فایل، امنیت اطلاعات شما را نیز حفظ کند. ماهرخ چنگیز خبرنگار

ایران آنلاین / این روزها در محل کار یا خانه فایل‌های مختلفی بین همکاران یا اعضای خانواده خود رد و بدل می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فایل‌ها می‌تواند اطلاعات مربوط به یک پروژه یا کارهای اداری باشد یا فایل‌های ویدئویی و عکسی که روزانه از طریق شبکه‌های اجتماعی بین هزاران کاربر رد و بدل می‌شود. انتقال فایل‌های کم حجم به کمک ایمیل و برخی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان براحتی امکانپذیر است اما همیشه این سرویس‌ها وقتی قرار باشد فایل‌هایی با حجم سنگین برای دیگران ارسال کنید، جوابگو نخواهند بود. بنابراین اگر نیاز به ارسال فایل‌های حجیم داشته باشید، باید از سرویسی کمک بگیرید که علاوه بر ارسال سریع فایل، امنیت اطلاعات شما را نیز حفظ کند.

یکی از بهترین برنامه‌ها در این زمینه که می‌توانیم به شما معرفی کنیم، WeTransfer است. با این برنامه براحتی و در کمترین زمان می‌توانید هر نوع فایلی که حجم سنگینی دارد را برای دیگران ارسال کنید. از جمله نکات مثبت این سرویس این است که شما بدون ساخت حساب کاربری می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید. این برنامه منتقل کننده فایل در واقع مانند یک ظرف عمل می‌کند که امکان اشتراک‌گذاری محتویات آن بین افراد مختلف وجود دارد.
برای مثال شما می‌توانید در این ظرف انواع و اقسام  فایل‌های ویدئویی، تصویری و لینک را قرار دهید و در نهایت هزاران نفر به آن دسترسی و امکان دانلود داشته باشند. کار با این برنامه بسیار ساده است. کافی است بعد از ورود به محیط آن گزینه مثبت (+) که در گوشه صفحه قابل مشاهده است را انتخاب کنید. حالا می‌توانید برای بخشی که ساخته‌اید، یک اسم انتخاب و فایل‌هایتان را روی آن نگهداری کنید. اگر تصمیم به اشتراک فایل‌های درون این بخش با دیگران را دارید، باید گزینه Share  را انتخاب کنید تا از اطلاعاتی که می‌خواهید یک  لینک قابل اشتراک‌گذاری ساخته شود. این برنامه هم از طریق اپلیکیشن اندروید و ios در اختیار کاربران قرار گرفته و هم امکان استفاده از آن از طریق wetransfer.com فراهم شده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!

این زن با به اشتراک گذاشتن زندگی عجیب خود در تیک تاک به شهرت رسیده و هزاران فالوور دارد. این زن که فای نام دارد با به اشتراک گذاشتن زندگی عجیب خود در تیک تاک به شهرت رسیده و هزاران فالوور دارد.

یکی از کاربران تیک تاک این زن را با نیک کانن مقایسه می‌کند که ۱۰ فرزند از ۶ همسر مختلف دارد و در حال حاضر منتظر یازدهمین فرزندش است. اما قضیه برعکس است. چند شوهری در هیچ فرهنگی توجیه نشده و امری غیر قابل پذیرش است. به نظر می‌رسد افرادی مثل خانم فای از مشکلات روحی رنج می‌برند و برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زنند.

این روز‌ها به کرات شاهد چنین اخباری در شبکه‌های اجتماعی هستیم. این پلتفرم‌ها به افراد اجازه می‌دهند تا به صورت رایگان شهرت کسب کنند. اما وقتی هنر و تخصص خاصی وجود نداشته باشد، عده‌ای دست به چنین کار‌هایی می‌زنند.

این زن آمریکایی اغلب مجبور می‌شود از تصمیم خود برای بچه دار شدن از ۸ مرد مختلف در برابر ترول‌های آنلاین دفاع کند. برخی گفته اند که برای فرزندان او متاسفند، در حالی که برخی دیگر تعجب کرده اند که آیا او از چند بابای نوزادش برای تامین مالی استفاده می‌کند. خانم فای با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از اسناد ادعایی دادگاه که نشان می‌دهد او فقط ۱۰ دلار درآمد دارد، به کاربران پاسخ داد.

وقتی کاربر دیگری از او پرسید که پدر فرزندانش را از کجا پیدا می‌کند، گفت: اگر یک بیلبورد خالی دیدم در آنجا آگهی می‌گذارم. او همچنین در یک ویدیوی تیک تاک گفت که می‌خواهد ۱۹ فرزند دیگر داشته باشد. در ماه آگوست، این زن در ویدیویی که بیش از ۲.۹ میلیون بازدید داشت، درباره تصمیم خود برای بچه دار شدن با مردان مختلف صحبت کرد!

منبع: فانیگما

tags # ازدواج سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اشتراک سازمانی ایمینو؛ هدیه نوآورانه به خانواده کارکنان
  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد
  • اندرویدی ها از وجود این فایل مخرب بی خبر هستند
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • هشدار مایکروسافت به اندرویدی‌ها
  • اندرویدی‌ها از وجود این فایل مخرب بی‌خبر هستند
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • چرا برخی افراد سریع‌تر از دیگران می‌دوند؟
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند