Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی حمودی مدافع تیم فوتبال پیکان تهران درباره دیدار تیم‌های استقلال و پیکان تهران در هفته اول لیگ برتر گفت: هواداران در هفته اول انتظار ارائه بازی خوب را از هر ۲ تیم ندارند. پیکان تمریناتش را زود شروع کرده و در این مدت به هماهنگی خوبی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع انتظاری که از این بازی داشتیم به دست آوردیم.

او درمورد زیبا نبودن این بازی بیان کرد: در ابتدای فصل حضور داریم و بسیاری از بازیکنان استقلال هم به تازگی وارد این تیم شده اند. ما هم در زمین حریف به نتیجه‌ای که می‌خواستیم، رسیدیم.

حمودی درباره اینکه با توجه به سابقه بازی اش در استقلال آیا این تیم را تا این حد جوان دیده بود یا خیر، تصریح کرد: اولین بار است استقلال را به این شکل می‌بینم، اما فکر می‌کنم اتفاق خوبی است. در شرایطی که نرخ دلار تا این اندازه بالا رفته جذب بازیکن خارجی برای تیم‌ها بسیار دشوار است. این جوان گرایی به سود فوتبال ایران و باشگاه استقلال است.

مدافع پیکان تهران درباره حضور مگنو باتیستا برزیلی و ۲ بازیکن آفریقایی در ترکیب ابن تیم گفت: مگنو چندین سال است در کشورمان حضور دارد و باید او را ایرانی حساب کنیم. در مورد قرارداد آفریقایی‌ها اطلاعی ندارم، اما تا جایی که شنیده ام باشگاه با باتیستا به پول ایران قرارداد بسته است.

بیشتر بخوانید: جلالی: عملکردمان مقابل استقلال نوید روز‌های خوب را می‌دهد

انتهای پیام/

اظهارات علی حمودی پس از دیدار استقلال و پیکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بعد از ظهر امروز سه شنبه میزبان تیم جوان پیکان تهران خواهد بود.

هرچند این بازی به دلیل حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار خواهد شد اما تیم شمس آذر با انتشار تصویری جذاب و متفاوت به دیدار پیکان خواهد رفت.

پوستر این بازی با تصویری نوستالژیک از سوی تیم شمس آذر گویای یک کری جذاب از سوی شمس آذر برای حریف تهرانی خود است.

در این تصویر که در آن از نماد سر درب دولتخانه صفوی و خیابان شهدای قزوین استفاده شده صادق آلبوصبیح و نسایی دو بازیکن شمس آذر نیز حضور دارند.

این بازی ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

کد خبر 6092846

دیگر خبرها

  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش