Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ وزارت ورزش و جوانان، جمعه شب طی پیامی قهرمانی تیم مردان ایران را تبریک گفت.

در این پیام  آمده است: قهرمانی درخشان تیم شطرنج مردان ایران در بخش سریع مسابقات جام ملت های آسیا بار دیگر مصداقی بارز بر توانمندی، خودباوری و تلاش وقفه ناپذیر آینده سازان ایران اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت ورزش و جوانان این موفقیت را به جامعه ورزش کشور به خصوص جامعه ورزش شطرنج تبریک می گوید و آرزوی تداوم این موفقیت ها که امید، انگیزه و سرور را به جامعه ارزانی می دارد در عرصه های بین المللی را دارد.

لازم به ذکر است، در این دوره از مسابقات که به میزبانی همدان در جریان است، تیم ایران A جمعه شب در بخش ریپد مردان عنوان قهرمانی را به دست آورد، چین دوم شد و هند بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش بانوان چین قهرمان شد و تیم های هند و ایران A به ترتیب دوم و سوم شدند.

اعضاء تیم ایران A در این مسابقات را پرهام مقصودلو، پویا ایدنی، سید محمد امین طباطبایی، علیرضا فیروزجا و مسعود مصدق پور تشکیل دادند.

همچنین تیم بانوان ایران A در این مسابقات را سارا سادات خادم الشریعه، میترا حجازی پور، مبینا علی نسب، آناهیتا زاهدی فر و وصال حامدی نیا تشکیل داده است.

شطرنج جام ملت های آسیا از شنبه در بخش استاندارد پیگیری می شود.

در این رقابت‌ها 14 تیم از کشورهای مختلف آسیایی شرکت دارند که از چهارم تا سیزدهم مرداد ماه در 2 بخش آقایان و بانوان در شهر همدان برگزار می شود و قهرمان این دوره از مسابقات جواز حضور در بازی های شطرنج تیمی قهرمانی جهان را کسب خواهد کرد.

در بخش مردان کشورهای چین، هند، ایران سبز، قزاقستان، ویتنام، ایران قرمز، ازبکستان، ایران سفید، بنگلادش، سوریه، عمان و افغانستان و در بخش بانوان نیز شرکت کنندگانی از چین، قزاقستان، هند، ویتنام، ایران سبز، ازبکستان، ایران قرمز و سوریه حضور دارند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت ایران جام ملت های آسیا جامعه چین مردان نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم

پریا تاجیک عضو تیم ملی بدمینتون ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره میزان آمادگی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. اخیرا در مسابقات جام فجر حضور داشتیم که فارغ از نتیجه به دست آمده این رقابتها یک اردوی آماده سازی خوب هم برای مسابقات پیش رو بود. جام فجر را با موفقیت پشت سرگذاشتیم امیدوارم بتوانیم در آسیا هم خوش بدرخشیم.

وی ادامه داد: فعلا خودمان در یک کمپ تمرین می‌کنیم اما به زودی اردوهای تیم ملی برای ایجاد هماهنگی بیشتر در تهران برگزار می‌شود. شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا اتفاق خوبی برای ماست. من سابقه شرکت در این رقابت‌ها را دارم. سال گذشته تنها نماینده ایران در مسابقات بودم هر چند از نظر مدال دست خالی از آسیا برگشتم ولی در مجموع از عملکرد خودم راضی بودم.

دختر بدمینتون باز ایران در ادامه تاکید کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در بالاترین سطح ممکن برگزار می‌شود. بنابراین شرکت در این رویداد واقعا ارزشمند است. فاصله ما با بدمینتون آسیا زیاد است و در این دوره هم نمی‌توان قول مدال داد اما همین که در رقابت‌هایی با این سطح بالا شرکت می‌کنیم برای ما حکم مدال را دارد.

تاجیک در ادامه با اشاره به اینکه المپیک پاریس در برنامه بدمینتون بازان ایران نیست، گفت: متاسفانه المپیک پاریس را به دلیل زمان کم از دست دادیم اما از همین حالا برای المپیک بعدی برنامه را شروع کردیم. شرکت در قهرمانی آسیا یکی از همین برنامه‌ها خواهد بود که امیدوارم بتوانیم با بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم امتیازهای خوبی را کسب کنیم.

عضو تیم ملی بدمینتون در پایان درباره هزینه‌های اعزام به قهرمانی آسیا گفت: رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر فروردین به میزبان چین برگزار خواهد شد و تمامی هزینه‌های اعزام ما به عهده فدراسیون است.

کد خبر 6056545

دیگر خبرها

  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • شیرینی «حجاب» روی سکوی قهرمانی جهان
  • گفت‌وگو با قهرمان وزنه‌برداری آسیا؛ مسئولان کیژان مقصودی را ‌تحویل نمی‌گیرند + فیلم
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • حضور 21 موی‌تای‌کار در مسابقات داخل سالن آسیا
  • حضور ۲۱ موی‌تای‌کار ایرانی در مسابقات داخل سالن آسیا
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران
  • محمدی، نماینده ایران در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • مسابقات شطرنج جام فجر تا رمضان در بیضا
  • رفتینگ نیازمند نگاه ویژه‌تری است