Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ، با حضور نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ،شوراي اسلامي شهرتهران و ري ، فرماندار و بخشداري مرکزي  شهرستان ري چندين طرح وپروژه در بخش مرکزي شهرري افتتاح شد.
دکتر جمالي پورفرماندار شهرري  گفت : همزمان با ايام دهه کرامت و ميلاد امام رضا (ع) در شهرستان ري پروژه هاي مختلف در حوزه بهداشت درمان ورزش و حوزه اداري وکلنگ زني و  افتتاح شد و همچنين  يک واحد کار آفرين با وام کم بهره روستايي براي اشتغال بانوان  به بهره برداري رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراين مراسم ساختمان دهياري روستاي عماد آور واسلام آباد سيمان تهران در بخش مرکزي شهرستان ري  به بهربرداري رسيد و خانه بهداشت به مساحت 800 متر مربع و بودجه 800 ميليوني براي روستاي اسلام آباد جاده نظامي کلنگ زني شد و همچنين يک طرح اشتغالزا  که به صورت مستقيم وغير مستقيم 80 نفر مشغول به کار شده اند افتتاح گرديد.
 درچند روز گذشته نيز سالن ورزشی چند منظوره شهید حیدری زاده روستای درسن آباد کهریزک با حضور استاندار تهران، فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از ورزشکاران این روستا به بهره برداری رسیده بود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بهره برداری دهياري اسلام آباد بخش مرکزي شهرري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بازار گل و گیاه شادمان و فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس/ ۴جایگاه سوخت کوچک مقیاس به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران جزئیات پروژه‌هایی که فردا و در یکصدوچهاردهمین پویش امیدوافتخار به بهره‌برداری می‌رسند را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید بیگی، مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران پیرامون پروژه‌هایی که فردا-دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲- در یکصدوچهاردهمین پویش امیدوافتخار به بهره‌برداری می‌رسند، اظهار کرد: با هدف بالا بردن امکان دسترسی شهروندان احداث بازار گل و گیاه شادمان با مشارکت بخش خصوصی در منطقه ۲ شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفت. این بازار با مساحت پنج هزار مترمربع و ۱۱۲غرفه در کنار عرضه گونه‌های مختلف گل‌وگیاه انواع تجهیزات و وسایل گیاه‌درمانی را هم در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

کمک به تعدیل بازار و تنظیم قیمت‌ها و اشتغالزایی

سعید بیگی با اشاره به اینکه از مزایای این بازار حمایت از کسب‌وکار مشاغل خرد و حمایت از تولید و عرضه کنندگان گل و گیاه است، ادامه داد: کمک به تعدیل بازار و تنظیم قیمت‌ها و به کارگیری ۵۰۰نفر نیروی انسانی به شکل مستقیم و غیرمستقیم از دیگر مزایای احداث بازار گل و گیاه شادمان است.

احداث فاز دوم بازار خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس

بیگی در مورد پروژه احداث فاز دوم بازار خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس که در یکصدوچهاردهمین پویش امیدوافتخار به بهره‌برداری می‌رسد هم گفت: احداث فاز دوم بازار خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس در راستای ساماندهی پرنده فروشان در سطح شهر، امکان خرید بهتر و خدمات دهی مطلوب‌تر به شهروندان اجرایی شده است. به طوری که تعداد ۱۰۰غرفه در ضلع شمالی در مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس در مساحتی به وسعت ۲۵۰۰متر مربع احداث شده است.


مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران تصریح کرد: این بازار هم با کمک بخش خصوصی و با هدف تجمیع مراکز عرضه پرندگان زینتی و انتقال و رونق بخشی به کسب و کار فروشندگان حاضر در مرکز خاوران به بهره برداری رسیده است.

۴ جایگاه سوخت کوچک مقیاس به بهره برداری می‌رسد

وی با بیان اینکه ۴ جایگاه سوخت کوچک مقیاس نیز فردا به بهره برداری می‌رسد، گفت: تسهیل در روند توزیع سوخت در کلانشهر تهران و رفع محدودیت‌های مربوط به تعداد جایگاه‌ها در برخی نقاط پایتخت باعث شد تا ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران آغاز شود. براین اساس ۴جایگاه سوخت در جایگاه حکیم در منطقه‌۶، جایگاه سوخت دادمان در منطقه ۲، جایگاه سوخت بوعلی در محله مشیریه منطقه ۱۵ و جایگاه سوخت فهیم‌آباد در منطقه ۱۶ افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران ادامه داد: کاهش صف‌های پمپ بنزین، اثرات مثبت زیست محیطی و ترافیکی، کاهش مصرف سوخت و درنهایت رضایت‌مندی شهروندان از مزایای ساخت این جایگاه‌های سوخت است.

بیگی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار تمامی اقدامات توجه به فرهنگ‌سازی و مسائل فرهنگی از نظر مدیران شهری دورنمانده است و کتاب‌های ملاک عمل ساماندهی مشاغل و اصناف، مجموعه تمهیدات تخصصی ۸۰ رسته شغلی و کتاب دستفروشی در ایران که شامل ۷۰ پژوهش داخلی و خارجی در حوزه دستفروشی است هم به چاپ رسیده است که ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح تامین روشنایی ورودی‌های شهر فیض آباد مه ولات
  • کمربند سبز شهر تهران سال آینده تکمیل می‌شود
  • انتقاد از انداختن ته‌سیگارها در کنار بزرگراه‌ها
  • اجرای آسفالت معابر روستای اسدآباد انگوری بخش نگین کویر
  • بهره مندی چهار روستای چمشک معمولان از نعمت گاز
  • آغاز مسابقات مینی فوتبال جام دهیاری‌های استان با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشوردر روستای تیس
  • افتتاح بازار گل و گیاه شادمان و فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس/ ۴جایگاه سوخت کوچک مقیاس به بهره‌برداری می‌رسد
  • تعیین وضعیت مجتمع مرغداری تقی آباد شهرستان مهریز
  • کدام ایستگاه های مترو سال آینده افتتاح می شود؟ | بهره برداری از ۱۰ ایستگاه خط ۶ در سال جاری
  • آغاز مسافرگیری در ۳ ایستگاه جدید مترو