Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم والیبال پگاه ارومیه گفت: در مورد افت کیفیت لیگ برتر والیبال در فصل پیش رو احساس خطر می‌کنم. ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات

ابراهیم وطن‌پرست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیش بینی خود از تیم شهرداری ارومیه در فصل آینده لیگ برتر والیبال اظهار داشت: برای تعیین کیفیت یک تیم، بازیکنان، کادر فنی و البته بودجه تاثیرگذار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که من در مورد تیم شهرداری ارومیه شنیده‌ام این است که آنها، بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند و هدفشان قهرمانی است.

او ادامه داد: در لیگ فصل آینده، چند تیم از جمله قهرمان 3 دوره گذشته مسابقات حضور ندارد و تیم پیکان نیز قصد دارد سطح امید و جوانان تیمداری کند. عدم حضور قهرمان 3 دوره گذشته لیک به خاطر این است که آنها فقط تیمداری می‌کنند و یک باشگاه واقعی نیستند. به اعتقاد من تیم شهرداری ارومیه، بهترین تیم لیگ در فصل آینده خواهد بود و این نوید را به هواداران می‌دهد که طعم قهرمانی را بچشند.

وطن‌پرست در مورد بهروز عطایی، سرمربی جدید شهرداری و سختی‌های پیش روی این مربی غیر بومی گفت: عطایی یک مربی حرفه‌ای است که تجربه چنین شرایطی را دارد. کار کردن در ارومیه سخت است چون سقف انتظارات از تیم بالاست و مردم، مسئولان و کارشناسان از تیم توقع دارند. تنها راه پاسخگویی به این توقع نیز کسب موفقیت و پیروزی است. با این حال در ورزش، چیزی قابل پیش بینی نیست.

سرمربی پیشین تیم والیبال پگاه ارومیه در مورد کیفیت فصل آینده لیگ برتر تصریح کرد: چند بازیکن با کیفیت لیگ در فصل آینده، خارج از کشور بازی خواهند کرد که ممکن است باعث افت کیفیت لیگ شود. شرایط اقتصادی نیز، وضعیت تیمداری را با مشکلات بزرگی مواجه کرده است. حضور بازیکنان خارجی با کیقیت در ایران نیز با وجود وضع کنونی ارز، چندان آسان نیست. در مجموع در مورد افت کیفیت لیگ برتر در فصل پیش رو احساس خطر می‌کنم.

انتهای پیام/

 

 

R1015159/P35350/S3,31/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!

به گزارش "ورزش سه"، هالند در جریان دیدار منچسترسیتی برابر رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نتوانست درخشش همیشگی را داشته باشد و از کادر فنی خواست که به دلیل احساس دردی که داشت از زمین بازی بیرون برود.

این موضوع باعث نگرانی هواداران سیتی شده بود اما کادر پزشکی این تیم شرایط او را به دقت زیر نظر گرفتند و نهایت تلاش‌شان را به کار بردند تا او هرچه زودتر به اوج آمادگی برگردد و بتواند تیمش را در دیدارهای سرنوشت ساز پایانی لیگ برتر انگلیس همراهی کند.

هالند در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط فعلی‌اش اظهار داشت:«من آماده هستم. در جریان بازی برابر رئال در لیگ قهرمانان کمی مشکل داشتم. با تمام وجود دوست داشتم که به زمین برگردم و حالا برگشته‌ام و احساس خوبی دارم. آماده هستم که به پنج فینال پایانی حمله‌ور شوم.

کورس قهرمانی درست مثل فصل گذشته بسیار جذاب و هیجان انگیز است. شاید این جذاب‌ترین زمان برای فوتبالیست بودن باشد. شاید خیلی‌ها درک نکند اما دلیل من برای فوتبال بازی کردن همین است، احساسی که پیش از هر بازی دارم و کمی عصبی هستم.

این فوق العاده است و به همین دلیل است که عاشق فوتبال هستم چون این احساس را تجربه می‌کنم. بسیاری از بازیکنان ما پیش از این هم چنین کارهایی را انجام دادند و همه چیز مربوط به این است که بتوانیم آرام باشیم و زیاده خواهی نکنیم. ما آرام هستیم و لبخند می‌زنیم و از زمانی که داریم لذت می‌بریم و پس از آن روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • شهید مطهری تکلیف محور و وظیفه‌مند بود
  • میوه‌هایی که به فرایند کاهش وزن کمک می‌کند
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود