Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهدي يراحي پس از يک سال در تهران روي صحنه مي‌رود. اين خواننده روز 26 مرداد و به ميزباني برج ميلاد تهران و به همت شرکت «فرهنگ گستر صبا» با دوستداران خود ديدار مي‌کند. فروش بليت‌هاي کنسرت او از طريق سايت ايران کنسرت انجام مي‌شود که تا کنون با استقبال خوب مخاطبانش، اکثر صندلي‌هايش هم به فروش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدي يراحي در اين برنامه قرار است براي اولين‌بار تک‌قطعات جديدش نظير «حيّک» را در تهران اجرا کند و گفته شده که او سورپرايزهايي را هم براي برخي قطعاتش تدارک ديده است. همچنين شنيده‌ها حکايت از آن دارد که يراحي براي اين برنامه علاوه بر اجراي قطعه‌اي جديد، در زمينه بصري هم دوباره با دست پر برنامه‌اش را روي صحنه مي‌برد. از سوي ديگر او به تازگي هم تيزر کوتاهي از يک موزيک‌ويدئوي جديدي روي صفحه خودش منتشر کرده که احتمالاً طي روزهاي آينده شاهد انتشار اين اثر به کارگرداني «سپهر وکيلي» خواهيم بود.
آخرين کنسرت مهدي يراحي در تهران شهريور 1396 برگزار شد که آن برنامه بازتاب زيادي داشت. به دليل اينکه اولين برنامه او پس از انتشار قطعه فيلم‌سينمايي «بيست و يک روز بعد» بود و به همين دليل پرفورمنس‌هايي را با حضور برخي بازيگران آن فيلم تدارک ديده بود. البته او براي چند قطعه ديگرش در آن کنسرت هم نمايش‌هايي با حضور هنرمندان ديگر اجرا کرد که مورد توجه مخاطبانش قرار گرفت. همچنين در آن کنسرت پس از سال‌ها مهدي يراحي از «بهروز صفاريان» دعوت کرد که روي صحنه حاضر شود و با نوازندگي پيانو او قطعه «هرجاي دنيايي دلم اونجاست» را خواند.
مهدي يراحي در ادامه تور کنسرت‌هايش را در ساير نقاط ايران برگزار کرد تا اينکه قطعه عربي «حيّک» را در واپسين روز سال 96 به همراه يک موزيک‌ويدئو ارائه کرد. فضاي متفاوت اين کار نسبت به آثار عربي گذشته و ديگر قطعات يراحي و همچنين ويدئوي آن باعث شد تا اين اثر براي چند وقت در ميان آثار برگزيده اسفند 96 و فروردين 97 باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه موسیقی نجوای عشق که اسفند سال گذشته نیز با اجرای قطعاتی از آثار ماندگار موسیقی ایران، در تالار وحدت روی صحنه رفته بود، این‌بار با قطعاتی جدید میزبان علاقه‌مندان می‌شود.

دراین کنسرت علاوه بر حریر شریعت زاده به عنوان سرپرست و نوازنده پیانو و وحید تاج به عنوان خواننده، بهزاد رواقی (تار)، احسان کلهر (ویولن)، سعید چاووشی (ایرفون) و امیر خیری (تنبک) نیز دیگر اعضای گروه را تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه موسیقی نجوای عشق ۲۵ اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده