Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@07:12:31 GMT

«راز رضاشاه» بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۲۱۸۳

«راز رضاشاه» بررسی می شود

سلسله نشست‌های «راز رضاشاه» به منظور بررسی وضعیت ایران در دوره پهلوی اول به همت و میزبانی کانون اندیشه جوان برگزار می شود.

به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، به همت کانون اندیشه جوان وابسته به این پژوهشگاه، به منظور بررسی وضعیت ایران در دوره پهلوی اول، سلسله نشست‌های “راز رضاشاه” در تاریخ ششم، هشتم و دهم مردادماه جاری در سالن شهید مطهری(ره) کانون اندیشه جوان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارشف عناوین و تاریخ برگزاری این نشست ها به شرح ذیل است:

 

نشست اول با موضوع “رضاشاه؛ استقلال یا وابستگی” روز شنبه مورخ ۶ مردادماه جاری از ساعت 14:00 عصر و با حضور صادق زیباکلام و عباس سلیمی‌نمین

نشست دوم با موضوع “رضاشاه و آزادی” روز دوشنبه مورخ ۸ مردادماه جاری، از ساعت 10:00 صبح و با حضور علی‌اکبر رنجبرکرمانی و مسعود کوهستانی‌نژاد

نشست سوم با موضوع “توسعه به سبک رضاشاه” روز چهارشنبه مورخ ۱۰ مردادماه جاری، از ساعت 10:00 صبح و با حضور داوود هرمیداس‌باوند و قاسم تبریزی

 

 

سلسله نشست‌های “راز رضاشاه” به منظور بررسی وضعیت ایران در دوره پهلوی اول، در تاریخ ششم، هشتم و دهم مردادماه جاری در سالن شهید مطهری(ره) کانون اندیشه جوان به نشانی: تهران، خیابان وصال شیرازی، روبروی سازمان انتقال خون، کوچه فرهنگی(بهنام)، شماره 19 برگزار  می شود.

 

گفتنی است، کانون اندیشه جوان از همه علاقه‌مندان برای حضور در این نشست دعوت به عمل می‌آورد.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع شانزدهمین جشنواره امام رضا ع روزنامه های ورزشی ترامپ امام رضا مراسم اختتامیه روزنامه ایران پهلوی اول کانون اندیشه جوان نشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه

نمایندگان کشورهای عضو گروه بریکس، در نشست دو روزه خود سیاست‌های کلی بریکس در نظام بین‌المللی کنونی را مورد بحث و بررسی قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان ملی کشورهای عضو بریکس موسوم به "شرپاها/ سوشرپاهای" بریکس طی روزهای 3 و 4 اردیبهشت در مسکو گرد هم آمدند تا آخرین وضعیت همکاری‌ها در گروه بریکس را بررسی کنند. 

نمایندگان 10 کشور عضو بریکس در مسکو بر همبستگی بیشتر گروه بریکس و توسعه همکاری‌ها با کشورهای غیر عضو تاکید کردند.

در این نشست فرمول‌های مختلف همکاری با کشورهای غیر عضو مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

هیاتی به ریاست "مجید صمد زاده صابر" از سوی ایران در این نشست حضور یافت و مواضع کشورمان را برای سایر اعضا تشریح کرد.

این نشست دومین نشست نمایندگان ملی بریکس در سال جاری میلادی محسوب می‌شود. اعضا توافق کردند که رایزنی‌های خود را بصورت منظم ادامه دهند.

گروه بریکس شامل کشورهای ایران، برزیل، روسیه، چین، هند، آفریقای جنوبی، مصر، اتیوپی، عربستان سعودی و امارات متحده عربی است.

تاکید ایران بر حضور جدی در رویدادهای بریکستشریح برنامه کاری احمدیان در روسیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس