Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:28:03 GMT

یونایتد: اگر مگوایر نشد، یری مینا را بگیرید

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۲۵۸۷

منچستریونایتد که از به خدمت گرفتن هری مگوایر ناامید شده به عنوان جایگزین او برای جذب یری مینا تلاش می‌کند. 

به گزارش ورزش سه، بعد از نمایش خوب مگوایر در جام جهانی روسیه، یونایتد مشتاق به خدمت گرفتن این دفاع وسط باشگاه لستر بود. یونایتد حتی حاضر است برای تامین هزینه‌ی 65میلیون پوندی جذب مگوایر، دو بازیکن خود ماتئو دارمیان و مارکوس روخو را بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مگوایر که فصل پیش به عنوان بهترین بازیکن لستر انتخاب شده بود در جام جهانی روسیه نمایش درخشانی داشت. او سال گذشته با قراردادی 17میلیون پوندی از هال به لستر منتقل شده و تنها یک سال از قرارداد پنج‌ساله‌اش با لستر را پشت سر گذاشته. 


لستر برای نگه داشتن مگوایر به او پیشنهاد دستمزدی معادل 100هزار پوند در هفته داده تا یکی از گران‌ترین بازیکنان باشگاه باشد ولی مگوایر به جاه‌طلبی معروف است و بعید نیست در صورت وجود یک پیشنهاد وسوسه‌کننده از سوی باشگاه‌های بزرگ هوایی شود. 


اما منابع نزدیک به لستر می‌گویند که فعلاً امکان رفتن مگوایر از لستر پایین است. 

 


شیاطین سرخ منچستر با وجود داشتن بازیکنانی مثل کریس اسمالینگ، اریک بیلی، فیل جونز، ویکتور لیندلوف و مارکوس روخو، به دنبال جذب یک دفاع وسط دیگر هستند. 


اگر یونایتد نتواند لستر را به فروش بازیکن باارزششش ترغیب کند، ممکن است سران یونایتد به فکر جذب مدافع بارسلونا، یری مینا بیفتند. 


این ملی‌پوش کلمبیایی هم جام جهانی درخشانی را پشت سر گذاشته و در هفته‌ی پیش رو نیوکمپ را ترک خواهد کرد. 


اورتون باشگاهی است که از مدتی پیش به شدت در تلاش است مینا را به گودیسون‌پارک منتقل کند ولی حالا گفته می‌شود یونایتد ممکن است به میان آمده و رقیب اورتونی‌ها بشود. 


مینا در ماه ژانویه‌ی امسال به بارسلونا منتقل شده بود ولی بارسایی‌ها قصد دارند یکی از سهمیه‌های غیراروپایی خود را خالی کنند تا بتوانند یکی از ستاره‌هایی که هدف گرفته‌اند را به بارسلونا بیاورند.

 

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید

آیت‌الله محمدرضا ناصری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد،  بر نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید تاکید کرد و گفت‌: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، راه میان‌بر برای جهش تولید است.

 وی اعلام کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند خیلی از مسائل و مشکلات ما را حل کنند و با وجود این شرکت‌ها، هیچ بن‌بستی در بخش تولید و صنعت نباید وجود داشته باشد.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • آسمان غرب موفق نبود/ شیرودی: درجه تشویقی‌ام را پس بگیرید
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • گل هری مگوایر به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 1-1 شفیلدیونایتد)