Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: میشل ویلیامز، بازیگر سرشناس آمریکایی روز گذشته اعلام کرد که با یک موزیسین ازدواج کرده است.

ویلیامز همسر سابق هیث لجر، جوکر معروف فیلم نولان است که در سال 2007 از وی جدا شد. لجر یک سال پس از جدایی از ویلیامز درگذشت.

ویلیامز روز پنجشنبه اعلام کرد که با فیل الوروم، آهنگساز و نوازنده مشهور بیس ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوروم 40 ساله پیش از این بین سال‌های 2013 تا 2016 با یک هنرمند Artist کانادایی زندگی می‌کرد که ازدواج آن‌ها به طلاق منجر شد.

میشل ویلیامز که از ازدواج با الوروم بسیار خوشحال است، گفته پس از این ازدواج علاقه‌اش به دخترش ماتیلدا کمتر نمی‌شود و همچنان ماتیلدا اولویت زندگی‌اش است.

ماتیلدا دختر میشل ویلیامز و هیث لجر است که هم او و هم فرزند خردسال الوروم در مراسم عروسی ویلیامز و الوروم حضور داشتند.

مراسم ازدواج ویلیامز و الوروم در خفا برگزار شده است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت فیلم هنرمند Artist ازدواج عکس بازیگر موزیسین خانم بازیگر عکس ایران فیلم روزنامه جوان دستگیر شد دختر زن فضای مجازی تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما خبرگزاری «آناتولی» ترکیه در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» تصویری را از راهپیمایی طرفداران فلسطین در لندن منتشر کرد که در آن تظاهرات «میشل اونیل»، وزیر اول ایرلند شمالی، شرکت داشت و خشونت‌ها در غزه را محکوم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

میشل اونیل گفت: «افتخار می‌کنم که برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین اینجا هستم. هزاران نفر در خیابان‌ها هستند تا خواستار خاتمه کشتار مردم فلسطین شوند و بگویند ما در کنار شما هستیم! ما جامعه بین المللی را برای نقش آن به چالش می‌کشیم. من در همبستگی با مردم فلسطین اینجا هستم. ما شاهد وحشت و ویرانی در غزه و کشتار مردم غزه هستیم. این یک نسل کشی است و باید متوقف شود. جامعه بین المللی باید به آن خاتمه دهد. جامعه بین المللی باید مسلح کردن اسرائیل را متوقف کند. این امر باید همین الان پایان یابد».

دیگر خبرها

  • برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند