Web Analytics Made Easy - Statcounter

ما به دنبال فرصت های جدید به ویژه در آفریقا هستیم تا از طریق ایجاد رشد قوی، فرصت های از دست رفته در بازار ایران را جبران کنیم.»

مدیر اجرایی شرکت خودروسازی رنوی فرانسه گفت، این شرکت احتمالا به منظور تبعیت از تحریم های آمریکا فعالیت خود در ایران را متوقف خواهد کرد.

به گزارش جنوب نیوز به نقل از بلومبرگ، تیری بولور، مدیر اجرایی شرکت خودروسازی رنوی فرانسه در جریان یک کنفرانس ویدئویی به تحلیلگران گفت، این شرکت احتمالا به منظور تبعیت از تحریم های آمریکا فعالیت خود در ایران را متوقف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «ما به دنبال فرصت های جدید به ویژه در آفریقا هستیم تا از طریق ایجاد رشد قوی، فرصت های از دست رفته در بازار ایران را جبران کنیم.»

از زمان لغو تحریم های ایران در ژانویه 2016، بازار این کشور به محلی برای رشد فروش محصولات شرکت های غربی تبدیل شده و حجم مبادلات تجاری ایران و اروپا به بیش از 10 میلیارد دلار رسیده است. اکنون که آمریکا توافق هسته ای با ایران را لغو کرده و به دنبال وضع مجدد تحریم هاست، شرکت های غربی یکی پس از دیگری از ایران خارج می شوند.

ماه گذشته مدیران شرکت رنو گفته بودند، قصد دارند حداقل یک حضور حداقلی را در بازار ایران نظیر دور قبلی تحریم ها حفظ کنند.

شرکت رنو سال گذشته موافقتنامه ای را با سازمان گسترش و نوسازی صنعتی ایران و شرکت پرتو نگین ناصح برای افزایش 75 درصدی ظرفیت تولید خود در ایران به امضا رسانده بود. کلوتیلد دلبوس، مدیر امور مالی شرکت رنو گفته، شرکت هنوز تولید خودرو یا سرمایه گذاری به موجب قرارداد جدید را آغاز نکرده، اما از سال 2003 به این طرف در ایران خودرو تولید می کند.

به گفته دلبوس، در نیمه نخست امسال میزان فروش محصولات رنو در ایران به دلیل سیاست بانک مرکزی این کشور 10 درصد کاهش یافته و به 8 درصد از سهم کل بازار ایران رسیده است. وی افزود، فروش محصولات رنو در نیمه دوم امسال تقریبا به صفر خواهد رسید.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا