Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-جوان تازه داماد در درگیری با برادرزن هایش دست به قتل یکی از برادرهای نوعروس زد و پا به فرار گذاشت.

ساعت 2:52 دقیقه بامداد شنبه 6 مرداد ماه امسال ماموران کلانتری 116 مولوی در جریان درگیری خونین 2 خانواده قرار گرفتند.

خیلی زود ماموران با حضور در محل درگیری پی بردند که 2 برادر با ضربات چاقو مجروح شده و جوان 22 ساله ای پس از انتقال به بیمارستان سینا به کام مرگ فرو رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شدند.

کارآگاهان در تجسس های فنی پی بردند که پسر جوان از سوی داماد خانواده شان هدف ضربه مرگبار قرار گرفته است.

2 برادر مجروح در بیمارستان ادعا کردند که برادرشان که داماد خانواده مقتول است وقتی به خانه آمد عنوان کرد که با برادرزن هایش در جلوی خانه پدرزنش درگیری لفظی پیدا کردند.

2 جوان زخمی گفتند که داخل خانه بودیم که ناگهان متوجه شدیم برادرزن های برادرمان به جلوی در خانه آمدند و ما هم به حمایت برادرمان به سراغ آنها رفتیم که متوجه شدیم همه آنها دست به چاقو هستند که جلوی در خانه با آنها درگیر شدیم.

یکی از برادرهای قربانی جنایت Crime خیابانی نیز گفت: خواهرم مدتی است که نامزد کرده و شب گذشته همراه نامزدش به یک جشن عروسی رفته بودند اما ساعت 2 بامداد بود که دامادمان خواهرم را به خانه آورد که بر سر اینکه چرا خواهر را تا این موقعه بیرون بوده و با موتور به خانه بازگشته با دامادمان بحث کردیم.

وی افزود: آنها هنوز عقد نکرده اند و نامزدند به همین خاطر با دامادمان درگیری لفظی پیدا کردیم و برای ادب کردنش به جلوی در خانه شان رفتیم که این درگیری رخ داد و یکی از برادرهایمان با ضربه چاقو داماد خانواده به قتل Murder رسید.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل این جنایت به دستور بازپرس سجاد منافی آذر در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل

دریافت 37 MB کد خبر 6090340

دیگر خبرها

  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی