Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت:دانشجویان بسیجی این دانشگاه تابستان امسال به مناطق محروم شهر تهران سفر می‌کنند تا معضلات عمرانی، فرهنگی و درمانی این مناطق را برطرف کنند.

یزدان تولیده در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبرگزاری آنا با توجه به اعزام دانشجویان جهادی در تابستان برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم اظهار کرد: پیرو بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت اردوهای جهادی، سال جاری نیز این اردوها در دستور کار دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد‌ اسلامی تهران اضافه کرد: دانشجویان بسیجی این دانشگاه، تابستان امسال به عمق مناطق محروم شهر تهران سفر می‌کنند تا معضلات عمرانی، فرهنگی و درمانی این مناطق را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی، دندانپزشکی، بهداشتی و عمرانی از جمله فعالیت‌های دانشجویان جهادگر در طول تابستان برای مردم محروم و نیازمند حاشیه تهران است، افزود: مسائل فرهنگی در اردوهای جهادی در قالب توزیع بسته‌های فرهنگی و حلقه‌های صالحین انجام می‌شود که در رشد و تعالی این مناطق بسیار اثرگذار خواهد بود.

تولیده با بیان اینکه تعداد دانشجویان اعزامی به مناطق محروم در دسته‌های 20 و 30 خواهر و برادر هستند، ادامه داد: تابستان امسال علاوه بر مناطق محروم تهران دانشجویان بسیجی به مکان‌های نیازمند استان‌های لرستان، قزوین و سیستان و بلوچستان نیز اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با همکاری مساجد استان کرمانشاه برای کارهای عمرانی، درمانی و فرهنگی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شده تا مشکلات مردم را تا حدودی برطرف کنند.

انتهای پیام/4062

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۷ فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۱۰ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مراجعه کرده اند.

دکتر مهدی زنگنه در گفت وگو با ایسنا افزود: این خدمات در زمینه های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیناسیون کودکان و مراقبت بیماری ها به مردم و مسافران نوروزی بوده است.

وی ادامه داد: تمامی پزشکان و کارکنان حوزه بهداشت با تمام قدرت پای کار هستند و در راستای ارتقاء سلامت جامعه گام بر می دارند که رضایتمندی مردم و مسافرین نوروزی را به همراه داشته است.

دکتر زنگنه گفت: حفظ و ارتقاء شاخص‌های حوزه سلامت عمومی با همکاری تمامی سازمان های  مردم مرتبط است، امیدواریم با مشارکت هم استانی های عزیز و مسافران نوروزی در زمینه رعایت نکات بهداشتی، شاهد حفظ سلامت عمومی جامعه در این ایام باشیم.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی می توانند مراتب شکایات یا پیشنهادهای خود در خصوص رعایت موارد بهداشتی در اماکن عمومی را از طریق سامانه ۱۹۰ به اطلاع کارشناسان ما برسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد